czwartek, 16 stycznia 2014

Niemożliwe ....

... i niesamowite. 
Właśnie dzisiaj mija rok od mojego pierwszego napisanego posta.
W tym czasie opublikowałam ich 165,
mam Was - wspaniałych obserwatorów 112,
i ponad 20 tysięcy odsłon....
Otwieram się na ludzi, nawiązuję wspaniałe kontakty, rozwijam swoje pasje, mam się komu pochwalić i wyżalić...
Czego chcieć więcej????
Oby tak dalej:)))!!!


Bardzo Wam wszystkim dziękuję,
dziękuję, że jesteście...

I właśnie z tej okazji ogłaszam moje 
Rocznicowo-Walentynkowe Candy u Barbary!!!!



Przewiduję trzy nagrody główne:

nr 1 - książka "Celebration Cross Stitch"
nr 2 - flowersowa torebka (kolorystyka do ustalenia)
nr 3 - haftowany zestaw biżuterii

I zasady jak zawsze:
- umieścić w komentarzu chęć udziału i wybór nagrody
- umieścić banerek na swoim blogu :)

Dodanie do obserwowanych nie jest konieczne - 
kto ma ochotę, będzie mi miło.

Zwycięzców ogłoszę 15 lutego:)))
Miłej zabawy !!!!

ps. A w tak zwanym międzyczasie 
- może Ktoś złapie licznik 22 222???
Zapraszam:))!

70 komentarzy:

  1. ja ja ja - haha ja stanę w kolejce, u Ciebie Basiu - zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również z przyjemnością się ustawię.
    Pozdrawiam i życzę wielu pomysłów na dalsze blogowanie:)
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Kochana! Ja tylko przesyłam najlepsze życzenia z tej okazji; wiele nowych pomysłów, radości i zapału w tworzeniu oraz dużo dużo czasu do robótek jak i odpoczynku! Pamiętaj o sobie!!!
    Do kolejki się nie ustawiam bo nie mam bloga a poza mam od Ciebie wiele cudnych rzeczy więc niech Inna ucieszy się z Twojej nagrody☺!
    pa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu niech za każdym rogiem kryją się niespodzianki i niech klikanie z nami będzie jak poranna rosa o letnim wschodzie słońca ;))
    Uścisk i kissssy
    PS,
    poproszę książkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu droga przede wszystkim gratuluję ci tak pięknej rocznicy , dziękując że jesteś - a w zabawie to ja juz ustawiam się w ogonku jak na pechowca przystało - hm. teraz rozumiem czemuż nie otrzymałąm odpowiedzi chciałąm kupić od ciebie kochana tę książeczkę ale jak ją przeznaczasz na zabawę czyli candy więc będę tuptać i tuptać tylko butki jakieś ładne założe - tak zdecydowanie jak rzadko kiedy ustawiam się po cukierasa nr. 1 czyli książkę - jejciu już sobie to wyobrażam - pechowa babcia Marii i cross stitch celebration - och pomarzyć mogę - banerek już wstawiam i już nic nie gadam wiesz nawet troszkę ozdrowiałam na takie wieści które tu podajesz - buziaki ślę wielgachne Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu wspaniały roczek, wielkie gratulacje! Ja to dziękuję za poznanie tak wspaniałej osoby, kreatywnej z wielkim sercem! kolejnego wspaniałego roczku Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu gratuluję roczku...obyś wciąż nas zaskakiwała swoją pomysłowością i inspirowała swoimi tworami :)
    chętnie wezmę udział w Twojej zabawie...a banerek u siebie dołączę wieczorem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULACJE! Życzę dalszego zapału i rozpędu twórczego. W kolejkę staję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, to będziemy razem świętować bo 15 lutego są moje urodziny i mojego bloga i ogłaszam wyniki mojego candy!
    Z radością staję w kolejce- oczywiście po przepiękną biżuterię!
    Gratuluję Ci Basiu wszystkich wspaniałych, blogowych doznań ( jesteś ciut starsza- blogowo)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu miłych, kolejnych lat tej tworczej pasji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluje czas na blogu biegnie swoim rytmem to cudowne dzielić się z innymi tym co w nas najlepsze naszą pasją i czasami smutkami Oby tworzenie bloga dawało Ci tyle radości!!!! Oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu! Serdecznie gratuluję roczku i życzę Ci wielu następnych blogowych rocznic!
    Oczywiście, że ustawiam się w kolejce:) Ale na litość boską - jak mam wybrać jedną rzecz spośród trzech wyjątkowych?!:) Nie każ mi tego robić;) Wszystko bym chciał i już;)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początek: gratulacje!!! Weny twórczej i niczym niezmąconej radości w tworzeniu bloga przez lata! Tego ci życzę. A co do wyboru nagrody, to mam ten sam dylemat, który ma Magda - Ariadna. Jak mogłaś nam to zrobić?;) Mam nieśmiałą propozycję: może urządź trzy losowania spośród wszystkich, którzy się zgłoszą. Co komu przypadnie... :))

    OdpowiedzUsuń
  13. No piękny roczek masz za sobą:)Ja będę w lutym świętować:)A rozdawajce chętnie ustawię się po biżuterię:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy! Ja mam do niej jeszcze daleko. Chętnie przyłączę się do zabawy. Wybieram książkę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje, ja mam nadzieję, że też uda mi się wytrwać co najmniej rok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort na I Urodzinki - proszę, zdmuchnij świeczkę :) Jak się bawić, to się bawić :) nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje rocznicy :)
    A po nagrody oczywiście się ustawiam , chcę zestaw nr 2, oj jak bardzo chcę ....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z wrażenia głupoty wypisuję ;) zestaw nr 3 chcę :)

      Usuń
  18. Basiu, z całego serca szczerze GRATULUJĘ!!!! i życzę kolejnych wspaniałych lat z blogiem, nowych wspaniałych znajomości, spełniania się w tym co kochasz robić! i uśmiechu !!!!!
    (dziękuję za książkę, jest świetna! ale na kopercie nie było adresu, proszę napisz mi, jutro wyślę Ci książkę:))

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja też wyrażam chęć... a nagroda 2 lub 3, z przymusu to niech będzie 2

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo będzie mi miło wziąć udział w zabawie. Mi tez stuknie niedługo roczek. Obyśmy dalej mogły spokojnie blogować. Wszystkiego naj... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo bym chciała zestaw biżuterii twojego wydania.

      Usuń
  21. Cudowne nagrody, nie jestem w stanie przejść koło nich obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nagrody są cudne :) Z miłą chęcią dopisuję się do zabawy i jednocześnie zapraszam do mnie :) Jeżeli dopisze mi szczęście, to po proszę o numerek 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. obejrzałąm Twoje dzieła i choć biżuteria piękna to torebeczki całkowiecie mnie opętały :) także zapisuję się na taką torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję ;) Bardzo chętnie zapisuję się bo obok takich nagród obojętnie nie da się przejść ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce po książkę, choć Twoje prace są cudowne; szkoda, że nie można wybrać wszystkiego:):) haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję serdecznie rocznicy :-)
    ustawiam się i ja w kolejce z nadzieją bo ja jako florystka zakochałam się w kwiatowej torebce a Twoje są po prostu prześliczne :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam i gratuluję
    i oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę kolejnych udanych lat blogowania ;-)) Z przyjemnością zapisuję się na cudo jakie kryje się pod numerem dwa ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Basiunia ja już tyle od Ciebie dostałam materialnie i niematerialnie, że zostawię miejsce innym ;) Ale banerek udostępniam u siebie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie wezmę udział w Twoim rocznicowym Candy i tutaj gratulacje! Piękne sa Twoje prace, które pooglądałam i chętnie poobserwuję, pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  31. katılımcılara bol şanslar.ve bloğuna da bol ziyaret ve yorum diliyorum.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super że tutaj trafiłam - pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również ustawiam się w kolejce. :)))
    Obserwuję jako Marta W.
    A bannerek na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja z miła chęcia się zapisuję i zapraszam również do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj! Wszystkie Twoje prace są super, staję i ja w kolejeczce.pozdrawiam Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie wezmę udział w Candy
    http://arte-by-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. chętnie wezmę udział te naszyjniki są urocze:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Z wielką nadzieją staję w kolejce, bo o torbie takiej marze już jakiś czas ;o) pozdrawiam ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  39. To i ja się zgłaszam. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam. Ja jestem w miarę "świeżą" blogerką, ale mam nadzieję, że dotrwam do roku, a Tobie życzę wielu wspaniałych wpisów i komentarzy.
    Oczywiście zapisuję się w kolejce i może być nagroda 2 lub 3.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam Cie gorąco, trafiłam z innego bloga z ciekawości Twoich prac a tu znajduje rozdanie urodzinowe, wiec nie moge przejśc obojetnie i z miłą chęcią zapisuję sie i gratuluje roczku :) przy okazji zapraszam na moje tez urodzinowe candy nitusiek.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco i zostaję na dłużej :)
    nitus

    OdpowiedzUsuń
  42. No to ja zapisuję się na książkę 14 lutego mam urodziny to może się mi poszczęści:)))) pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję :)
    Z chęcią wezmę udział w losowaniu zestawu nr 3
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Marzy mi się nagroda nr 2 :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. cóż za cudowności przygotowałaś...i jaka zacna rocznica, więc gratuluję!!!
    I oczywiście zapisuję się na zabawę z zestawem nr.1

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję rocznicy :)
    Do zabawy również się dołączę, byłoby super bo taka torba to marzenie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    I like no.1. cross stitch!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  48. jakie śliczności, stoję w kolejce a może się uda, wstawiłam tylko link do Twojego Candy,niestety nie potrafię wstawiać banerków na szpalcie bocznej,pozdrawiam i życzę kolejnych lat tworzenia takich cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  49. Cieszę się, że tu trafiłam i jednocześnie sama się sobie dziwię, że jakoś wcześniej nie miałam okazji, chociaż z blogowego świata Cię kojarzę :)
    Gratuluję rocznicy (i statystyk) i ustawiam się po zestaw nr 3 - strasznie mi się podoba haftowana biżuteria, a sama mam do tego dwie lewe ręce, niestety :-)
    Banerek na blog.sowiarnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Moja Imienniczko gratuluję roczku i życzę miłego blogowania przez następne lata.
    Oczywiście zapisuję się !
    Wszystko cudne, ale 3 najcudniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Takimi wspaniałymi cukiereczkami chcesz nas obdarować, że mimo długiej kolejki ustawiam się grzecznie...
    Może los się do mnie uśmiechnie i obdarzy Twoją wspaniałą biżuterią (nr 3)...
    Życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku i pozdrawiam :-)
    Zapraszam do siebie
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też się ustawiam w kolejce :)
    i zapraszam do mnie na niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czas leci, gratuluję roczku :)
    I ja się ustawiam po cukieraski, sama nie wiem co mam wybrać........
    Jeżeli mi się uda to poproszę o zestaw nr 3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Ponieważ haftuję / stąd wpadł mi twój blog/, ale jeszcze robię pergamano to staję w kolejce, banerek umieszczam na swoim blogu/ w miarę czasu zajrzyj będzie mi miło/ http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeszcze raz sie dopisuję , zapomniałam o nagrodzie, nr 2 jeśli los się do mnie uśmiechnie,pozdrawiam,
    Niesfornedruty.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniałego blogowania życzę w kolejnym roku :)
    Uwielbiam zabawy więc się zapisuje :)
    Z przyjemnością przygarnę biżuterię lub książeczkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również przyłączam się do zabawy,udział w niej wezmę z wielką przyjemnością.
    Wspaniałą nagrodę wyczarowałaś.
    Życzę mnóstwa wpisów.
    A najpiękniejsza jest biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  58. Basiu spieszę sie dopisać.
    Zapisuję się do obserwatorów, dodaję banerek i zapraszam do siebie na
    http://galeriazosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Nagroda 2 :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie piękne rzeczy!
    Ja się piszę na nagrodę nr 2 - będę ją dumnie obnosić, jeśli wygram :)
    Zapraszam do mnie: www.trzyrazyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. OMG! Dopisuję się i ja! Ale ciężki wybór z tym wyborem nagrody.. hmm... no nie mogę się zdecydować :) Banerek już wisi na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Mnie najbardziej urzekł zestaw biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję i biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo podoba mi się ta torebka więc spróbuję o nią powalczyć :) ane_w@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnego roku i jeszcze więcej.
    Biżuteria tworzona przez Ciebie jest cudna, jak i cała reszta, więc stanę tu na końcu tej kolejki
    Baner wisi, a jakże http://przeplecioneradoscia.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję roczku:) Wspaniałe wyniki osiągnęłąś:) Życzę Ci jeszcze wielu tak wspaniałych rocznic:)
    Do zabawy z miłą chęcią się dołączę:) jeśli szczęście by mi dopisało to biżuteria byłaby idealna:)

    OdpowiedzUsuń