czwartek, 23 stycznia 2014

Maki pełne energii

Dziękuję Wam Kochani za tyle pozytywnych i ciepłych słów pod moimi wierszami.
Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się, 
aż takiego odzewu.... nie chciałam nikogo wystraszyć tylko poprostu - lekki spadek formy i musiałam to wyrzucić z siebie....
Dzięki Wam jak zwykle się udało :)))

Od wspaniałej Kobitki mojej imienniczki z tego bloga zobaczcie co dostałam

no i jak patrząc na ten obraz nie ładować się pozytywnie?? 

A od Justynki z bloga haftytiny :) przywędrowała do mnie książka - następne eksperymenty przede mną

no i dołączyła jeszcze takie cudowności
włoska gazetka robótkowa i oryginalna włoska mulina 
- kolory w rzeczywistości są jeszcze piękniejsze
:))

Dziękuję raz jeszcze Dziewczyny :))

25 komentarzy:

  1. Basiu, takich cudów można tylko pozazdrościć ;) A tak poważnie fajnie jest być obdarowywanym, a zwłaszcza gdy dostaje się takie wspaniałości :)) Obraz jest niesamowity, a książka na pewno natchnie Cię do kolejnych cudeniek. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Jolu - całkowicie się z Tobą zgadzam...:))

      Usuń
  2. Basiu ale prezenty! wspaniałe ten obraz to tyle ma w sobie powera!a mulinki włoskie polecam!cieszę się że już znaczna poprawa formy! Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasza zasługa w duuuużej mierze Aniu :))

      Usuń
  3. ożesz! :) Ale zafasowałaś prezenty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Basiu, że mogłam sprawić Ci radość, zwłaszcza, kiedy tego potrzebowałaś!
    Trzymaj się .Powodzenia w haftach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zięki Basiu wielkie raz jeszcze :))) moja przesyłka z poślizgiem, ale myślę, że we wtorek będzie u Ciebie :))
      buziaki:))

      Usuń
  5. Basienko nie ma sprawy starałam się sprawić ci przyjemność cobyś nie była przygnębiona - prezenty od Justynki dostałaś piękne haftuj bo ta technika jest piękna czekam na twe prace buziaki ślę Marii a obraz w maki jest cudowny super masz koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  6. No przy takich prezentach to wszystkie smutki wysiadają!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację Madziu:)) ale jeszcze ważniejsze, że jesteście :))

      Usuń
  7. Piękne prezenty, książka i obraz - moje "stare" maki na szkle nie mogą przy tych nawet stanąć! a ja Cię zapraszam na kawę o ile znajdziesz czas...?
    ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne podarki dostałaś, faktycznie pełne energii.

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak trzymać - dobry humor to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty dostałaś i to w samą porę.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prezenty! Poprawa samopoczucia murowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prezenty :)) teraz tylko trzeba zgłębić wiedzę :)) ale to sama frajda :))

    OdpowiedzUsuń