piątek, 31 stycznia 2014

Dzień przytulania uczciłam....

Spędziłam dzisiaj cuuuuudny dzień 
- niby nic nadzwyczajnego - kawka, dłuuuugi spacer po lesie:





zabawa z dzieciakami 
- czy to brama do Tajemniczego Ogrodu????:


pogaduchy, pogaduchy, pogaduchy.....

i jeszcze takie cudne koty tam mieszkają:





A wiecie , że dzisiaj dzień przytulania ???

To był BARDZO DOBRY DZIEŃ -
- potrzebowałam tego bardzo -
dziękuję moja PP:))

......
Witam serdecznie nowych obserwatorów - 
rozgośćcie się proszę :)))

13 komentarzy:

  1. Droga Basiu ze zdjec sadze ze to byl piekny dzien!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu takie spacery doskonale wpływają na nasze samopoczucie sesja zdjęciowa jest urocza ale no właśnie będę do tego posta wracać bo ta brama mnie zaintrygowała od razu w niej zobaczyłam jakąś inspirację dokładnie nie wiem jeszcze jaką ale mnie zauroczyła buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czekam na wynik tych inspiracji Marii - na pewno stworzysz coś niepowtarzalnego :))

      Usuń
  3. cudnie spędziliście dzionek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie myślę, że udany dzień tak naprawdę jest w nas. Tak jak radość życia i spokój. Czasami wspaniałe chwile przeżywamy w momentach i sytuacjach kiedy nikt inny nie dostrzega nic wspaniałego w tym zwyczajnym czasie czy dniu. A to przecież właśnie takie zwyczajne rzeczy mogą być piękne kiedy sprawiają nam przyjemność i radość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkowicie się z Tobą zgadzam - nie ważne gdzie, ważne żeby potrafić to dostrzec i poczuć :) i czasem przyjaciele są niezastąpieni:))

      Usuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że nasze koty takie chajne ;) Zapomniałaś o Królewnie Śnieżce, szydełku, wieży z koca i pysznym cieście (oczywiście Twojej roboty :) ). Dziękuję Ci za ten dzień ! I za wszystkie inne :* Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie!!! Jak mogłam zapomnieć o Królewnie..... całej reszcie - to z tych dobrych emocji.... I musimy dbać o kolejne takie - było supet!! *)

      Usuń
  6. My codziennie świętujemy Dzień Przytulania :) Pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień Przytulania, powinniśmy pamiętać, że taki dzień możemy zrobić zawsze, bo sprawianie przyjemności najbliższym jest wielką frajdą. A u Ciebie piękna zima i piękne koty.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  8. güzel bir gün ve muhteşem bir ortam yaşadığın belli.hele o kedilere hayran kaldım.çok güzeller.kedileri,hayvanları çok seviyorum.dünya onlar varken daha güzel.tüm günlerin güzel geçsin barbara.sevgiler..

    OdpowiedzUsuń