niedziela, 5 stycznia 2014

Do pracy

Nowy Rok funkcjonuje już całkiem, całkiem...
U większości koleżanek blogowiczek praca wre, 
aż miło podglądać ...

U mnie koniec starego roku i początek nowego.... e.... tam .............. :(((
Póki co pokażę Wam, więc co robię

Jako, że pewna osoba zwróciła mi uwagę ta fatalny wygląd mojego sloiczka tusalowego - zmobilizowałam się 
i proszę bardzo -
mój słoik TUSAL 2014 :




Czy teraz lepiej Siostra??;-))

No i ćwiczę powolutku hafciki wstążeczkowe:



Dziękuję bardzo, że jesteście :))
Pozdrawiam Was cieplutko!

18 komentarzy:

  1. Basiu śliczny ale się napracowałaś - pięknie ci wychodzi haft wstążeczkowy gratuluję trzymam kciuki za dalsze postępy buziaki ślę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super, podobają mi się te ozdobne sznury po boku. I bardzo ładne hafty wstążeczkowe, jakich wstążeczek używasz i gdzie kupujesz, powiedz prosze?

    OdpowiedzUsuń
  3. O...następna zdolniacha startująca do haftu wstążeczkowego :) Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. çok güzel görünüyor canım.kavanoz çook şık ve güzel olmuş.kurdele nakışıda mükemmel ilerliyor.bravo! çok öpüyorum.sevgiler.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny słoiczek! Pięknie go przyozdobiłaś. Świetnie ci wychodzi ten haft wstążeczkowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny klimatyczny słoiczek, a haft- marzenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no wspaniały słoiczek, na bogato, najbardziej podoba mi się pomysł z plecionymi sznurami :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu widac ,ze u Ciebie dzieje sie Baardzo duzo :) Piekne hafty :) Sloiczek wyglada rowniez Pieknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki wstążeczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu bardzo produkcyjnie w porównaniu do mnie;) blogie lenistwo mam hihihih buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ozdobiony słoiczek! Bardzo ładne zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoiczek super ale próbki haftu świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. ..."pewna osoba" hi hi
    Lepiej? rewelacyjnie!!! Mam kilka takich słoików, chcesz? ... a przynajmniej jeden dla mnie ozdobisz...? p r o s z ę !!!
    Buziaki i wspaniałego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
  14. a tego haftu to chciałabym się nauczyć... ☺ suuppper efekt! podziwiam☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale ozdobiony słoiczek!
    Ale jak cudnie wychodzi Ci to wstążeczkowanie - a to przecież początki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDA! Słoiczek pięknie ustrojony, a haft wstążeczkowy - bajka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś tak orientalnie Ci ten słoiczek wyszedł - bomba :) Hafciki przepiękne. Co Ty chcesz ćwiczyć jak już Ci wychodzą idealnie te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słoik jak malowany! Haft wstążkowy świetny!

    OdpowiedzUsuń