wtorek, 28 stycznia 2014

Cieniowany ...?...

Wiem, wiem, że to całkiem nie tak...
Ale najpierw sama próbowałam to opanować, 
a dopiero potem poczytałam, podglądałam no i teraz wiem - w cieniowanym raczej równo musi być i harmonia splotu 
i koloru...
A u mnie - cóż ... artystyczy nieład ...
(jak w duszy mojej...:)))
Takie powojniki, czy cuś:



Teraz grzecznie ćwiczę dalej -
podglądam Lunę-malutką (zobaczcie sami),
no i Lunę ze Zmierzchu (koniecznie):)))
Moje Mistrzynie i Inspiracje.

Pozdrawiam ciepło w ten (wreszcie??) 
zimowy czas :))

19 komentarzy:

  1. To cuś wspaniale wygląda, a ja się głowie nad strojem dla Michaski na bal dzisiaj nie w sosie jest bo szczepienie było;) Basiu inspiruj się dalej~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nie tak Basiu przecież te bratki są wspaniałe wcale nie musisz nikogo podglądać masz swój styl i pracuj tak jak ci serce i łapki podpowiadają buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne powojniki. Pięknie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, baaaaredzo ładne powojniki, zupełnie jak żywe i tak trzymaj :)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie pięknie. Osobiście nie potrafię więc to wręcz majstersztyk. Pozdrawiam Nina

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny!!! Nic więcej nie napisze, bo napatrzeć się nie mogę. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widzę nieładu, widzę piękne powojniki. Cudny haft

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sądziłam, że tan nieład prezentuje się tak fantastycznie. Myślę, że taki bałagan, jak to ujęłaś, jest świetny. Dziękuję za bardzo miłe słowa. Ale nie zmieniaj na siłę tego co ładnie ci wychodzi, ja też nie trzymam się dokładnie tego co piszą, nie mam cierpliwości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolna jesteś bardzo, Basiu. Pięknie cieniujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie marudz bo pięknie wyszło ! można róznie cieniować , niektórzy uzywaja kontrastowych mulin , najwazniejsze ,ze zaczęłaś z kazdym kolejnym projektem nabierzesz doświadczenia i nauczysz się czegoś innego , dlatego nie mogłam napisać że bedzie lepiej bo to co zrobiłas bardzo mi sie podoba!
    Pobuszuj na tych stronach:
    http://reve2souris.canalblog.com/


    http://www.needlenthread.com/
    O widze reklamę mojego bloga hi hi

    OdpowiedzUsuń
  11. chociaż nie jestem znawczynią wyszywania, to uważam, że super sobie poradziłaś - mnie powojniki i użyta kolorystyka zachwyciły :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. no właśnie nie marudź!!! Piękne i te kolorki ....no coś mi się wydaję że chyba też poćwiczę i do LUNEK też zaglądam .... powoli zaczyna mną kręcić ta technika.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo autorski haft płaski - własna interpretacja cieniowania, rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. A tam, narzekasz. Bardzo fajnie wyszły. A jak na pierwszy raz to wręcz rewelacyjnie. Powodzenia w dalszych próbach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ne kadar güzel işleme!bitince ne olacak merak ediyorum.yazıyı anlayamadım.çeviri çok kötü :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba Twoje wyszywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Równo nie równo, ważne,ze po Twojemu ;) I to na dodatek z fajnym efektem!

    OdpowiedzUsuń