środa, 8 stycznia 2014

Chętnie zamienię :))

Początek nowego roku sprzyja różnym porządkom i weryfikacjom. 
U mnie też.
Zaczęłam od włóczki wszelakiej - nawet nie zdawałam sobie do końca sprawy ile jej nagromadziłam - ufff.... - porządkowałam ją ze trzy godziny....
Teraz mam wszystko podzielone,
 i jak to u mnie - parę nowych pomysłów na wykorzystanie jej w tym roku.
Na pierwszy ogień poszła cienka włóczka bambusowa, z której tworzę mozolnie kamizelkę :)) (na specjalne zamówienie mojej teściowej)...
Reszta w fazie planowania :))
............

Potem wzięłam się za publikacje książkowe, które posiadam i  sporo się już tego porobiło.
W hafcie krzyżykowym mam najwięcej - stąd moja prośba - chętnie zamienię takie pozycje:

gdzie znajdziecie między innymi takie cudeńka:
 
 

 



 

 

na moje wymarzone pozycje z zakresu haftu wstążeczkowego i haftu cieniowanego (takich autorek jak: Ann Cox, Chris Rankin, Barbara Baatz, Trish Burr, Helen M. Stevens i inne ;)).

 Marzą mi się np. takie cudeńka:


  


 



Albo inne tych autorek - mogą być jak najbardziej obcojężyczne - nie ma problemu.

Może któraś posiada i chętnie by się zamieniła???
Albo odstąpiła??? Bardzo chętnie przygarnę :)))

Pozdrawiam cieplutko Kochani!

17 komentarzy:

  1. Mam " Haft przestrzenny " Helan Pearce, to jest jedna z odmian haftu cieniowanego, prace fantastyczne, gdybyś była zainteresowana na wymianę, to chętnie, wstążeczkowe Ann Cox są dla mnie bezcenne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźniłam się Ann Cox to dla mnie rarytas - w takim ukłądzie coś kupię Basiu od ciebie bo książki dla mnie są droższe niż ................
    sILK RIBBOM EMBROIDERY zamawiam !!!!
    buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj sory i dodatkowo czyli dwie sztuki CELEBRATION CROSS STITCH zamawiam również napisz mio kochana ile kasy ci wysłąć ? Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu nie doczytałaś Kochana - ode mnie krzyżyki - mnie marzą się wstążeczkowe i cieniowane )))

      Usuń
    2. Tak tak wiem kochana ale jak zobaczyłąm to oczopląsu dostałam
      no i ponawiam pytanie czy sprzedaż mi tę pozycję ? CELEBRATION CROSS STITCH -LANE GRENLOF ? proszę jeszcze jak dostaniesz info od Tiny daj mi znać bardzo proszę patrz koleżanka dawno wiedziała gdzie kupić a ja tak poszukuję tego haftu wstążeczkowego buziaki i odpisz proszę

      Usuń
  4. Ale pomieszałąm Kochana - też bym chciała to co ty aczkolwiek napisz mi co możesz sprzedać ????
    bo ja no to cała ja ............................Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Porządki,porządki mnie tez by się przydało uporządkować włóczki:)z książkami nie pomogę...nie mój temat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj niestety nie posiadam tego co Cię interesuje, a szkoda, bo kolekcja zwierzaków jest cudna. Jeśli nie znajdziesz nikogo chętnego do zamiany to ja z miłą chęcią odkupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu tutaj kupisz jedną z pozycji
    http://nadodatek.pl/product_info.php/products_id/5042/name/Haft_wst%C4%85%C5%BCeczkowy._Les_fleurs_en_ruban_de_soie_de_A_a_Z._12397/2
    ja bym chętnie wymieniła się na tą ze zwierzakami, tylko napiszę Ci później co mam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie posiadam takowych cudności :) A za porządki też powinnam się zabrać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, Basieńko, gdybym tylko mogła spełnić Twoje marzenia, zrobiłabym to z chęcią!:) Niestety, tym razem nie pomogę;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, mam "Haft przestrzenny" Helan Pearce, nowy w j. polskim

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie zamienię na zwierzaki:) jak jeszcze są;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety ja nie szyję, nie haftuje itp.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bu kaynaklardan sen şimdi ne güzellikler yapacaksın kimbilir :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety Basiu, nie pomogę, ale życzę udanej wymianki:-)

    OdpowiedzUsuń