niedziela, 1 grudnia 2013

Nie tylko flowers-y ...

Żeby nie było, potrafię też szydełkować inaczej :-))

Powstały kolejne czapki:

dla małej Damy


dla większej


i dla całkiem dorosłej ;-))





W międzyczasie tochę decoupage - pudełko dla miłośniczki koni



Wprawione oczy blogerek już wcześniej widziały moje nowe logo (pieczątka), które zrobiła Mistrzyni Lal, koników Pony 
i wszelakiej twórczości i moja prywatna PP :-))
Aguś dziękuję :))

Zajrzyjcie do niej koniecznie - cudeńka tworzy a teraz można u niej dostać choineczkę :))
..........

Wieczór andrzejkowy .... hmmm... nigdy go specjalnie nie świętowaliśmy, a teraz tym bardziej.
Od wielu lat imprezy towarzyskie zazwyczaj procentowe są, a my nie, więc do siebie nie pasujemy ;-))))
Tak więc siedzimy sobie w domku i ... jest fajnie, bardzo fajnie ....

Pozdrawiam Was cieplutko :))

... pamiętacie..??? 
tak jakoś mnie wzięło ....

10 komentarzy:

  1. Sliczna ta szkatułka kocham konie coś w nich jest jakaś dostojność- piękna a te twoje robótki sa szałowe bardzo mi się podoba komplecik dla Pani całkiem dorosłej buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak i znów dodałam komentarz jako mój szanowny ;)
    Piękne są Twoje szydełka :D Dziękuję moja prywatna PP :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne czpeczki :):) Jak i szkatulka z konikiem Piekna :):) Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super logo a ile radości z niego :)), czapulki piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie czapki fantastyczne, pudełko też pięknie wyszło :D
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baśka, ty po prostu masz motorek, ale cuda

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności :) Nie wiem co bardziej wychwalać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tığ işlerine bayılıyorum.hepside çok şık sevgili Barbara.at dekopajlarıda çok güzel olmuş.bravo!

    OdpowiedzUsuń