poniedziałek, 9 grudnia 2013

Medalion i ... mandarynki

Chciałam to ogłosić w Mikołaja, ale cóż nie zdążyłam, 
to robię to teraz.
Przede wszystkim bardzo Wam dziękuję dziewczyny za życzenia i każde dobre słowo - 
od teraz lubię swoje imię w każdej odmianie - a co!!

To to były karteczki z Waszymi imionami


i z braku sierotki moja ręka wylosowała


Gosię z bloga Miniilcuś 
:-))
Ale jak zwykle, nie mogłam na tym poprzestać 
i wylosowałam jeszczedwie nagrody pocieszenia



Dziewczyny poproszę o adresy :)))

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie:)


U nas powoli czuć zbliżające się święta 
- a wiecie jak?
Wczoraj, z okazji dzisiejszych 15 urodzin mojego starszego syna na uroczystości mój najmłodszy brat oznajmił:
"święta już blisko, bo mandarynki są wyśmienite!"
I to prawda - mandarynki najlepsze są w święta !

Dobrych chwil dla Was wszystkich :))

14 komentarzy:

  1. Hah mandarynki, mi święta kojarzą się z pomarańczą.
    Starszakowi - spełniania marzeń

    OdpowiedzUsuń
  2. A to szczęściary!:))) Zazdroszczę życzliwie:)))
    Coś jest z tymi mandarynkami:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom! Podoba mi się ta oznaka zbliżających się świąt.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegapiłam Twój poprzedni wpis - a szkoda, bo medalion bardzo udany i piękny :) Wiesz, że jesteśmy prawie sąsiadkami? Ja nie wiem, że na krowy mówi się baśki... Za to w reklamie na wiewiórki mówią baśki - cóż tego też nie wiedziałam ;)
    Tak czy siak Barbara to bardzo ładne imię i mam nadzieję, że je lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)Dziękuję za wylosowanie i upominek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo rany- pierwszy raz zostałam wylosowana! :))) Ależ cudna wiadomość w ten paskudny dzień! Dziękuję bardzo! :) U mnie święta na razie zaczynają pachnieć płynem do mycia okien ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. No dziewczyny gratulacje takie niespodziewane mikołajki;) Basiu mi też się kojarza mandarynki ze świętami;)buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie nawidzę swego imienia ale szczesziry - gratuluję im a sobie i tobie byśmy polubiały tak brzydkie imię papapa buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. miało być szczesciary --nie mam internetu i siedzę w kawiarence a limit mi sie zaraz konczy buziole

    OdpowiedzUsuń
  10. :))) super, adresik podam później :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale macie farta Dziewczęta:-)))))
    Basiu dla Ciebie pozdrowionka:-)))))0

    OdpowiedzUsuń