wtorek, 10 grudnia 2013

I jeszcze raz ...

Tak jak już wiele razy pisałam 
- choroba nie tylko zarażliwa ale i nieuleczalna :-)

Z tego

powstał kolejny komplet szalikowo-czapkowo-mitenkowy,  

a tu w innej tonacji - wersja uproszczona - na życzenie

Cieszę się na święta, najlepiej śnieżne, 
ale jeszcze bardziej mi się marzy powtórka z .....


Wprawdzie teraz Starszy z Moim G. bardziej na desce, 
ale za to Młodszy mam nadzieję, powoli będzie mi towarzyszył ....

A jak Wy kochacie śnieżną zimę Kochani??
........

21 komentarzy:

  1. Kocham zimę za jej cudowne obrazki :) Śliczności wydziergałaś,moze jeszcze kiedyś się nauczę robić takie cuda :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie , że się nauczysz Aniu - to wbrew pozorom całkiem proste :)) jak co to służę radą:))

      Usuń
  2. uwielbiam czas świąt, zimy to wspomnienia i teraźniejszość;) zresztą ja lubię wszystko. I szydełko zaczarowało nam Basię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje kwiaty:)I super je wykorzystujesz:)Za śnieżną zimą tęsknię,ale jak w górach jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy kocham śnieżną zimę? Ja w ogóle KOCHAM ZIMĘ, minus 20 to mój żywioł. Wyrzucić z kalendarza lato.
    Komplecik jest prześliczny. Oj masz rację. Pewne rzeczy zarażają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny komplecik! Zima? Śnieżna i mroźna może być - wszystkie inne wersje niewskazane;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zimowe pejzaże :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te Twoje kolorowe szydełkowe kwiatuszki. Ja się wyłamię - nie cierpię zimy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szydelkowe Prace Piekne :):) Widoczek Zimy Cuudny :):):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och ja już tęsknie za nartami, ale jesteś , moje stoją w piwnicy och już mi się chce chyba nie zapomniałam po tych trzech latach hihi
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham taką zimę i tęsknię za nią bardzo. Ostatni raz mogłam się nią cieszyć w 2006 r. Niestety w Irlandii zimy brak :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie śliczności robisz na szydełko, że niech cię czaruje jak najdłużej.:) Góry wolę latem...:))

    OdpowiedzUsuń
  12. vaooov süper manzara! ama çok soğuk görünüyor dikkat etmelisin kendine :) atkı ve bere yine çok şık olmuş.yeni motiflerde çok keyifli görünüyor.kolay gelsin.sevgi ve selamlar...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały czas podziwiam te Twoje rękawiczki z kwiatem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie kwiatowo tu u Ciebie i to w grudniu :)
    Zima - śnieżna, mrożna, biała o tak - w górach mi się podoba. W mieście i na codzień, to tylko w okolicach Bożego Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak się robi takie cudeńka na szydełku?
    podchodzę do szydełka jak pies do jeża

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie Siostra! Piękne te flowersy w każdym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak! Nadal z dziecięca radością witam pierwszy śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń