czwartek, 28 listopada 2013

Zapiski Anioła ....

naśadować, czy robić swoje?
leniwi powiedzą: "naśladować!
wszystko już zostało wymyślone,
powiedziane
i zrobione...
nic więcej nie da się zrobić....
nie warto..."

"a może jednak...." -
nieśmiało powie Anioł 
"Szukaj własnej drogi,
własnego ja,
tylko tak możesz być szczęśliwy
tylko tak dojdziesz do celu..."

Idę więc dalej,
biorę to co mam i idę...
po nieudeptanej trawie życia....
do celu...
(bs, 27-11-2013)

............

Najlepsze w tworzeniu jest to, że można się wymieniać ;-)))
I tak właśnie od pewnego Anioła dostałam książkę - a co?




 Siostra moja cioteczna (kuzynka brzmi zbyt banalnie)
która wielokrotnie stawiała mnie na nogi, 
na której duchowe wsparcie zawsze mogę liczyć, 
choć sama wiele przeszła...
Dziękuję:))

No i się wymieniłyśmy - tym co każda z nas potrafi najlepiej - od serca...:))
...........
No i teraz Anioł mam nadzieję, 
z zieloną torebką po Rybniku chodzi:)))











10 komentarzy:

  1. :) Nie ma to jak wsparcie Anioła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I takich Aniołów niech będzie jak najwięcej!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fantastyczny zapisek, ile tu dobrej energii, wsparcia! a książka Basiu na pewno rewelacyjna warto mieć takiego anioła daje siłę na lepsze jutro. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dzisiaj pięknie Bożenko u ciebie aniołowo i sentymentalnie warto mieć takich przyjaciól i nie ważne czy to rodzina czy nie ważne że można na kogoś liczyć w potrzebie serdecznie cię pozdrawiam i buziaki wielkie ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najwięcej Aniołów w życiu!:) A gdzie zdjęcie torebki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygowała mnie ta książka, muszę ją zdobyć, na pewno jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dzisiaj tu wróciłam z przeprosinami bo wracałam wczoraj od Bożenki i ciebie tak nazwałąm to proszę się nie gniewaj na mnie Basiu buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny tekst :)
    muszę sobie go zapisać :)
    ps. uzupełniam sobie "adresownik"...podeślesz mi na maila swój adres...miałam...ale jak to ja...przesiałam ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. konu melek olunca eminim çok güzeldir .:)

    OdpowiedzUsuń