czwartek, 7 listopada 2013

Patchworkowa podusia i szydełkowane szaliki...

Witajcie Kochani...
Do czapki żabki i dwóch komplecików z tego posta, dołączyły dwa szaliki:



Kompleciki pędzą do Wrocławia w sobotę 
- jesetm ciekawa reakcji i czekam na foto/relację:)...

A dla pewnej pięcioletniej Ani 
- dwustronna podusia, patchworkowa, pikowana i imienna:

pseudopatchwork z przodu:


 i prawdziwy patchwork z tyłu (jestem z niego dumna:-)))


i nawet własnoręcznie zrobione naszywki (reklama;-)))) hi...hi...)

...............

A poza tym sezon dyniowy trwa!!!!
Od mojej Agusi dostałam taką piękną!
Było ciasto i zupka...

... i jeszcze na coś mam ochotę ;-)) 
Może macie jakiś super przepis??
Będę wdzięczna :)

Pozdrawiam Was cieplutko!!

27 komentarzy:

  1. Basiu wspaniałe, na prawdę możesz być dumna! oj dynia mniam;) buziaki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziergadełka śliczne:)Podusie rewelacja:)A dynie mam i nie wiem co z nia zrobić,więc też bym chętnie z jakiś przepisów skorzystała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)
      a przepisy niżej - od Tynki:)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Sliczna ta poducha twoja a jeśli idzie o dyniowe przepicy chętnie bym się podzieliła ale jakoś tak zbieram z netu toż to oklepane wszystko - Joasia -marasiowa ostoja niedawno piekła sernik z dynią to zaglądnij ja wypróbowałam i wyszedł wyśmienity buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Marii:) zajrzę na pewno!!
      pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  4. Oj, jakie śliczności! Masz powody do dumy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie:) pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. podusia śliczna i szaliczki ekstra...
    zupa z dynią i soczewicą pycha...http://kuchennewzlotyiupadki.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?496018
    a tego jeszcze nie robiłam, ale dobór składników jak najbardziej mi odpowiada więc pewnie niedługo zagości u nas http://mirabelkowy.blogspot.com/2013/10/zapiekanka-z-miesa-i-dyni.html
    i jeszcze coś do słoików: http://powr-t.blogspot.com/2012/11/dzem-dyniowy-przepis.html
    no i jeszcze placuszki (dynia, cukinia, ziemniak, cebula czosnek, jajo :) ) i frytki...dynia obrana, oprószona mąką ...smaczne i inne ;)
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzięki Justynko:) zaraz się biorę za przeglądanie i pichcenie:)

      Usuń
  6. Obłędna podusia. Szkoda, że nie jestem małą dziewczynką, ha ha :)
    Szaliczki też oczywiście niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Anetko:) Duże dziewczynki też mogą mieć piękne poduszki!!:)

      Usuń
  7. Witaj moja imienniczko, co do dyni to ciasta dyniowego nie jadłam, ale za to lubię pestki dyni.
    Poduszki są śliczne, ta dziewuszka/ baletnica jest urocza, ale najpiękniejsza jest ta z ptaszkami!
    Masz talent kobieto! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Piątek hurra!
    ale fantastyczna poducha - jak do tego jest jeszcze mięciutka to już mi się chce spać☺
    ... i szaliki fajne, w komplecie z czapeczkami będą się ładnie prezentować- ciekawa jestem reakcji Dzieciaków !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest baaaardzo mięciutka Siostra:))))
      buziak:)

      Usuń
  9. zapomniałam napisać jeszcze o DYNI - kawał, który mi dałaś upiekłam i cześć wykorzystałam wczoraj do placuszków z kaszą jaglaną na obiad a wieczorem, wraz z moim Skarbem zrobiłam pasztet dyniowy z soczewicą czerwoną, marchwią, czosnkiem i odrobiną wina białego i różnych przypraw - ale smaczny mówię Ci - koniecznie musisz spróbować!
    Dodam, że dynię "obrabiałam" pierwszy raz w życiu i jestem zachwycona smakiem, kolorem i łatwością przyrządzania i na pewno jak tylko będę mieć możliwość (tu uśmiecham się do Agusi od Ciebie i bardzo dziękuję za dynię!) to wypróbuje nowych przepisów ☺!☺!☺!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Wielka Siostra!! - i nie ma to nic wspólnego z Twoją wagą' wróbelkową:)

      Usuń
    2. Justynko dynia na przyszły rok zarezerwowana dla Ciebie ;) hihi :)

      Usuń
    3. Miło mi, dziękuję i pozdrawiam! ☺☺☺

      Usuń
  10. Baśka, jesteś większy pracuś ode mnie.... haha BRAWO..podusia zajeb........

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne tworki :) Mnie najbardziej przypadła do gustu Twoja podusia :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się tylko uśmiechnę szeroko :D całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne aplikację ma podusia Ani :))

    OdpowiedzUsuń
  14. atkı çok şirin ve güzel ama yastığa hayran kaldım.ne kadar güzel ve şık! tek tek nasıl uğraştın? bravo! ellerine sağlık arkadaşım.kucak dolusu sevgi ve selamlarımı yolluyorum.

    OdpowiedzUsuń