sobota, 23 listopada 2013

Moja choroba....

African flowers .... taka moja choroba. 
Zapadłam na nią co było widać już tu...
A na dodatek to choroba zaraźliwa 
- gdzie się pokażę, zawsze znajdzie się parę osób, które na nią zapadnie.... 
Nie wszystkie chorujące potrafią szyełkować...
Tak więc powstały dwie kolejne torebki, dla dwóch wspaniałych "Człowiekiń" ;-)))))








Szydełko wciągnęło mnie ostatnio bardzo i bardzo zawładnęło moim czasem.. 
ale szyją się powolutku i w bólach dwa duuuuuuże projekty - dla moich synów, a co !

Pozdrawiam Was cieplutko!!
Fantastycznie, że zaglądacie do mnie i pozostawiacie miły ślad:)
dobrego wszystkiego :)))

31 komentarzy:

  1. Oj Kochana...obyśmy tylko tak chorowały...
    Piękne te torebki:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne torebki:(też taką chcę:)szczególnie ta pierwsza kolorki ma boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne obie :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe torebki :-) Bardzo podobają mi się te kwiatki w torebce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. faworytka czerwona!aż bije z niej energia!!!powera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam wątpliwości , że zwrócisz na nią uwagę Aniu :)
      jest dla pewnej mojej dawnej p.. ta energia jest jej teraz baaaardzo potrzebna :)))

      Usuń
  6. Wspaniałe torebki! Obie cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. çeviriyi doğru anladıysam hastalanmışsın.çok geçmiş olsun.ve çantalara bayıldım özellikle birincisine.harika...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ben selamlıyorum ve sevginin sıcaklığını teşekkür ederimAlanay :))

      Usuń
  8. Rewelacyjny pomysł na wykorzystanie kwadracików! Mój numer 1 torebka w beżach :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie piękne, ale zdecydowanie wybrałabym pierwszą! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to Basiu masz następna osobę którą zaraziłąś czekaj tylko się uporam z innymi pracami ale zaraz jutro przy porannej kawce już coś zacznę działać śliczne te torebki i muszę mieć taką buziaczki ślę i zmykam Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam cierpliwie co stworzysz Marii:))
      buziaczki:))

      Usuń
  11. Lindas, adorei!
    Bom dia, querida!
    Semana muito feliz pra ti :)
    beijos!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne Basiu , bardzo fajna choroba :))

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja sie Tobie nie dziwię, juz czuję sie chora! I to na widok tych toreb
    .

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu....super!! i ta kolorystyka...obie takie jesienne...czerwona i jesienna i swiąteczna :)
    super projekty :)
    na dalsze poczynania Twoje czekam! :)

    OdpowiedzUsuń