czwartek, 17 października 2013

Urodzinowo ... pudełko i kartka

Witajcie Kochani 
- dziękuję za każy ciepły komentarz pod moimi statnimi postami - 
wszystkim razem  i każedej z osobna :)

Jesień dalej nas rozpieszcza i oby jak najdłużej, 
tymczasem u mnie dzisiaj pudełko i kartka...

Na życzenie siostry - pudełko z różą dla pewnej solenizantki





A  dla pewnej młodej Damy z Marzycielskiej Poczty - 
 urodzinowa karteczka




Kaszel nie odpuszcza Młodszego, a i mnie trochę też ....
 :(

Uciekam jeszcze trochę poleniuchować z Młodszym...
DOBRYCH CHWIL WAM WSZYSTKIM!!!


13 komentarzy:

  1. Prezenty piękne, Basiu zdrowia dla Was! taki kaszel niedobry jest oby sobie szybko poszedł;) udanego dnia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. I karteczka i pudełko śliczne:)Zdrówka życzę i sobie też,bo trochę synek ugilany,a teraz ja:(i głowa pęka:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka dla Ciebie i Synka! Prezenty prześliczne, z pewnością ucieszą obdarowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrówka dla Was...
    szkatułka przesłodka :)
    a karteczka śliczna...dziewczęca...Dominisia na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duuzo Zdrowka Zycze !!! Pudeleczko i kartka Przesliczne :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. kutu ve kart çok güzel ve şık.kesinlikle çok mutlu olacaktır sahibi.ellerine sağlık sevgili barbara.sevgi ve selamlar yolluyorum kucak dolusu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się wieczko pudełka takie klimatyczne, nastrojowe.
    Życzę Wam jaknajwięcej zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace Basiu. Karteczka bardzo pomysłowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne prace. Dużo zdrówka Wam życzę. Moje pociechy po miesiącu chorób właśnie doszły do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna szkatułka jak dla mnie to już wyższa szkoła te spękania :)). Ja też mam kaszel, a głos jak po przepiciu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne pudełko, prześliczne. I kartka też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewniam, że szkatułka ucieszyła Solenizantkę! Jest bardzo bardzo ładna! Wiesz, że ja jestem fanem wszelakich szkatułek i puzderek a te ręcznie robione przez Ciebie są cudne !♥!♥!♥!

    OdpowiedzUsuń