środa, 30 października 2013

Moja niestrudzona ... pani D

na przekór wszystkiemu - walczę!
snuję się, 
myślę, 
uśmiecham 
i ... walczę!

Ze sobą. 
Ze światem. ... 
I z Nią
Ale Ona niestrudzona - trwa...
Czasami prawie jej nie czuję,
ale Ona jest ... 
przyczajona czeka na swoją chwilę,

kiedy zapomnę połknąć białą tarczę z rana,....
kiedy życie przez moment nie jest słodkie jak śmietana,
kiedy moje Serca mnie nie słuchają, 
bo inne plany na życie mają,
kiedy olej za gorący, a ja nieuważna...,

Łapię chwilę 
i tworzę... słodko-gorzki nastrój ....
jest lepiej

chwilo trwaj....
(bs, 30-10-2013)

................
Tutaj 20% mojego pierwszego dużego projektu:)


I pierwsza chłopięca czapa - 
dla pewnego uroczego trzylatka z Wrocławia:)

........
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
i za to, że jesteście:)

35 komentarzy:

  1. Czyżby jakieś smutki?? a pisz tu szybciutko, wyrzuć z siebie , niech idą sobie , opuszczą Ciebie
    Żabka taka wesoła bądź i Ty..
    Uśmiechu dużooooo a jakby co to służę sobą, swoim czasem
    Serdeczności ślę z walizką u boku:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pat!
      Ładuję akumulatory dzięki takim słowom - zaraz lepiej :) dam radę:)
      :)))

      Usuń
    2. Jakby co to pisz, nawet na priv , ja wysłucham i na pewno nie oleję:) Wiele w życiu przeszłam , wiem jak to jest
      a jakby co to weźmiemy "d" za pazuchę i wyjedziemy na babską wyprawę...

      Usuń
    3. Jeszcze raz dzięki - odezwę się niedługo na pewno:)

      Usuń
  2. Z braku dostępu do neta...nie zawsze komentuje na czas...Basiu jaka to walka? Nie podawaj się! A ja będę szukać tej czapki we Wrocku...hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka moja huśtawa :(.... ale dobrze jest czsem wyrzucić z siebie to i owo :)
      dzęki Eluś:)
      czapka będzie we Wrocławiu po 10 :)

      Usuń
  3. Walcz jak trzeba :)
    Projekt mnie już zachwycił, super kolory i ile już pracy włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - nie poddaję się tak łatwo:)

      Usuń
  4. Basia łopatę tęczy posyłam, w górę w górę! oj 20% wspaniałości a dalej będzie jeszcze piekniej. I ta czapa jest super udanego słonecznego dnia! a ja zostałam wczoraj ciocią;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Aniu:) i dziękuję za Tęczę - uwielbiam...:)

      Usuń
  5. Nostalgicznie- taki czas...
    A projekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. 20% świetnej roboty! Uszy do góry! Jestem następna w kolejce do uściskania, gdy zajdzie potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściskania dla mnie nigdy za dużo - dziękuję, od razu lepiej :)
      miłego dnia:)

      Usuń
  7. Precz z panią D! To nie jest dobra towarzyszka. 20% podoba mi się szalenie! Tak trzymać!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) walczę :) a co!
      dobrego dnia:)

      Usuń
  8. Olá Barbara!
    Adoro seus trabalhos, e recebi
    um prêmio ( selo) de dois blogs amigos e escolhi o seu
    para premiar também. Dá uma passadinha lá...
    http://decorarcomtudo.blogspot.com.br/2013/10/liebster-blog.html
    beijos!

    OdpowiedzUsuń
  9. yazını çok anlayamadım.çeviri berbat.ama her şey güzel olacak demek istiyorum.projen ve bere çok güzel.özellikle şapka çok şirin.sana kucak dolusu sevgi ve selamlarımı gönderiyorum sevgili Barbara.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow całkiem spore 20% procent :)). Chwilo trwaj :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu jesteś wspaniałą osobą i na pewno przyjaciele nie dopuszczą do Ciebie pani D.
    Czapka świetna. Ja się zastanawiam nad żabką origami. Co o tym myślisz?
    Szydełkowe elementy cudne. To będzie narzutka na tapczan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Anetko:) żabka z origami to też super omysł - wszystkie żabki są super:)
      zgadłaś - narzuta z resztek się tworzy:)
      dobrego dnia:)

      Usuń
  12. Projekt Basiu jest rewelacyjny ale czapa żaba jest odlotowa - a tak z innej beczki tobie i sobie współczuję bo te 150 bobinek będzie mało więc chyba widzie mi zrobić z 350-300 ale to już z prezentami liczę choć razem jakąś faryczkę może otwórzmy hihihi spokojnego dnia ci życzę i ciepło pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana:) jestem za) ale czy przy takie hurtowej ilości, to dalej będzie rękodzieło?:_))

      Usuń
  13. Kochana !
    Dziś już pewnie miły dzień...♥
    ale swoją drogą trafiłaś ze słowami, że zastanawiam się czy jest coś co nie pasuje do mnie...
    Ściskam mocno☺

    OdpowiedzUsuń
  14. ... Czapeczka piękna - ale Ty dużo dobrego robisz Jesteś WIELKA!

    OdpowiedzUsuń
  15. Eh te kwadraciki , naucz mnie Basiu tego !

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu to bitwy są ;) Walkę już wygrywasz - małymi kroczkami - do przodu !

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu kochana,dziękuję za ciepłe słowa,jak dobrze,że są takie życzliwe osoby jak Ty ♥
    ..............wsparcie przychodzi zawsze z nieoczekiwanej strony...........i to jest prawda,życzmy sobie wzajemnie lepszego nastroju i siły, by móc zmierzyć się z naszymi zmorami...
    Pozdrawiam serdecznie ♥
    Ania

    OdpowiedzUsuń