wtorek, 8 października 2013

Ja, moja Siostra i .... african flowers :)

Jak zobaczyłam na blogu 

nie mogłam nie spróbować 
- z resztek wełny, szydełkowałam bez umiaru....
tak właśnie to z tej zjawki:)

W środku materiałowe wnętrze - dla wygody 
i dłuższego funkcjonowania torebki


dwustronna, można by rzec :)


na magnetyczne zapięcie:


Wciąga niemożliwie - uwielbiam je!!

No i stworzyłam jeszcze komplecik zimowy dla siebie:




A że ciągle było mi mało to Siostrze się dostało :




Oj do tych flower-sów to ja wrócę na pewno:)
,,,,,,,

POZDRAWIAM WAS KOCHANI CIEPLUTKO!!!

33 komentarze:

  1. Sliczna torebka jak i Przesliczne kompleciki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kompleciki,a torebka uniwersalna-gdy się znudzi dany kolor ,wystarczy odwrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. vaooov hangisine yorum yazayım bilmiyorum.şaşırdım ve hayran kaldım.çanta çok güzel ve çok şık.bravo.iki yüzlü kullanılıyor anladığım kadarıyla. (çeviri kötü) ama şapka eldiven ve atkılara bayıldım.süper olmuşlar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Çok Alanay teşekkür ederim ;) Hoşuna ben sevindim
      Ben sevgi ile selamlıyorum:)

      Usuń
  4. Wow świetna prezentacja dzisiaj, stwierdzam siostra odważniejsza i piękną buzię pokazała;) Basiu a Ty znowu się w chowanego bawisz, ja się już nie mogę doczekać kiedy swój komin założę, haha mam harmonogram od Michaśki kiedy ona pożycza;) Torba bombowa! pozdrowienia przesyłamy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra nie miała nic do gadania Aniu ;-))))) Młodsza - musi się słuchać:)
      dziękuję i pozdrawiam Was również:)

      Usuń
  5. Oj Kochana! To miało być zwykłe spotkanie i spacer po lesie a tu taaaka niespodzianka! Przepiękny prezent dostałam, buzia otwarta z zaskoczenia wow i bardzo piękne! a żadnej okazji nie było na prezenty - to dopiero udana niespodzianka! ... ale będę "paradować" hi hi☺☺☺ Dziewczyno kiedy ja Ci się odwdzięczę???
    ... oczywiście nie zapomniałaś o Małym - był zachwycony ptaszkiem bo takiego przyjaciela ptaszka też ma zebra ZOU i dzisiaj poszli razem do przedszkola !♥♥♥

    JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ i MIŁEGO DNIA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wzięłam Cię z zaskoczenia, co nie?... I o to chodziło !!! :)

      Usuń
  6. poszalałaś, nie ma co.... zimą u Was jak wiosną będzie.: kwiatowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tak!! No bo Śląsk wcale e jest szary !!!! :)

      Usuń
  7. Genialne! Też się muszę nauczyć. A szal cudo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nono Justynko zdolną masz tą siostrzyczkę , torebka piękna uwielbiam takie cuda , sama też się bawię w rękodzieło tylko nie mam czasu na bloga . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  9. No, coś pięknego! Dawno nie szydełkowałam, ale chyba się skuszę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam!!! prawie samo się robi :)
      pozdrowionka:)

      Usuń
  10. często oglądam pani prace i bardzo mi się podobają
    dziś trafiłam pod inny adres i chciała bym pani pokazać, ale nie wiem czy mogę tak na "beszczela"
    może ten blog Panią czymś zainspiruje...
    jedyny mankament autorka bloga jest Rosjanką i mieszka w Moskwie...
    kto wie może uda się Paniom nawiązać współpracę
    http://vechernie-posidelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za tyle pochwalnych słów:) i wielkie dzięki za namiary na tego bloga - byłam! jest świetny!
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Nie widziałam jeszcze tych "kwiatków" w takim zastosowaniu - świetne, pomysłowe! Szczególnie torba mi się spodobała :).

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne komplety, widywałam z tych kwiatków żeby i koniki totalnie powalające, także dziergaj, jeszcze wiele przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam ... cuda ludziska z tego robią... :) kto wie:)

      Usuń
  13. Ale cudeńka. Pierwsze zdjęcie już mnie zachwyciło a kolejne rozbroiły totalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. a;e fajne dziewczyny:))))) super wyglądacie, a komplet i torebka świetne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny komplecik. A Siostra jaka zadowolona.
    Uwielbiam zdjęcia w plenerze.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Wciągaja i odczepić się nie chcą! Zimowe komplety rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń