poniedziałek, 2 września 2013

Wyniki mojego candy...

Z małym poślizgiem za co od razu bardzo Was wszystkich przepraszam :)
Do zabawy zgłosiło się 41 osób
  1. Gosia
  2. Czarna dama
  3. anulek
  4. Alanay yıldırım
  5. madebymali
  6. AnEvelin Prze
  7. W kąciku przy maszynie
  8. Jolanta Turoń
  9. Li Freire
  10. haftytiny@o2.pl
  11. Justyna Skoczylas-Janowska
  12. barbaratoja
  13. mrumru
  14. Anonimowy e-mail: agnesnitka@gazeta.pl
  15. Anna Kaczmar
  16. bozenawdaniec.
  17. dekupagekinii
  18. Seszen
  19. Aguska31
  20. agnieszkak
  21. weronkaa84
  22. moj maly art swiat
  23. Anko
  24. dekoMagJa
  25. Promyk
  26. Edyta PEE
  27. raeszka
  1. inga
  2. Trojanda
  3. barbarahaft
  4. tynka
  5. el
  6. La Laallaa
  7. Anna Maria
  8. Monia Fioletowa
  9. lapappilon
  10. AsiaB
  11. Anna M
  12. Aleksandra Żurek
  13. Weronka
  14. Barbara Wójcik
(właściwie 42, ale ostatnia była za późno - przykro mi...)

- nie spodziewałam się i tym bardziej się cieszę, że jesteście:)
Jak zwykle problem - jak tu wybrać jedną osobę.
Tym razem oddałam los w ręce komputerowego "generatora"
i ....
ta dammmmm!!!

Prawda Random Number GeneratorMin:  1Max:  41 Wynik:20Powered by RANDOM.ORG
  
20. Agnieszkak 

GRATULUJĘ !!!
I poproszę informację na maila w sprawie kolorków:)

Postanowiłam wylosować jeszcze dwie osoby
 i przygotować dla nich niespodzianki - pocieszanki

I są to:

Prawda RaPrawda Random Number GeneratorMin:  1Max:  41 Wynik:38Powered by RANDOM.ORG
AniaM 

oraz :

Prawda Random Number GeneratorMin:  1Max:  41 Wynik:7Powered by RANDOM.ORG
Ela 

Proszę o trochę cierpliwości w oczekiwaniu na przesyłki :)
.....
A dla reszty moich wiernych obserwatorów 
- Kochani cierpliwości, 
w głowie mam już kolejny pomysł na rozdawajkę:)

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA MIŁĄ ZABAWĘ!!

......
 PYTANIE NA DZIŚ ;-)
DO CZEGO PRZYDAJĄ SIĘ STOJAKI NA PRANIE???
...
ODPOWIEDŹ:

Dobrego tygodnia!!

24 komentarze:

  1. Blisko było:) Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściary gratuluję Wam.
    Dzięki za świetną zabawę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. haha Ja coś wygrałam.... matko, ale ostatnio mam szczęście. Dziękuję losowi i tobie Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!dla wylosowanych! udanego dnia Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę :) pozdrawiam i życzę miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :)
    a pomysł z suszarkami super :)
    pomysłowo...dzieciaki mają frajdę :) i swoje boisko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Basiu za zabawę czekam z niecierpliwością na następne twoje zabawy - żyvcze ci samego zdrówka ciepło pozdrawiam a wygranym osobom gratulacje Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję , miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyniom. Recykling "suszarkowy" obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuje za miłą zabawę i gratuluję wygranym. Pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. o :) nie spodziewałam się :) dziękuję serdecznie i gratuluje pozostałym dziewczynom :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Szczesciar :) Dziekuje za zabawe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hip hip hura dla zwyciezcow! Basiu dzięki za zabawe i przepraszam za brak polskich znakow ale moj tel ich nieuznaje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za zabawę a dziewczynom gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. serdecznie gratuluję dziewczynom wygranej :) Dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jejku...ja tutaj zaglądam i czeka mnie bardzo miła niespodzianka.... dziękuję ślicznie,

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i dzięki za zabawę!:)

    OdpowiedzUsuń