czwartek, 5 września 2013

Robótkowy recykling torebki, pasek i ..... ja

Dzisiaj post bardzo samochwalczy .... hi...hi..
Obiecałam pokazać mój pasek 
i resztę eksperymentów okołoweselnych...
Słowo się rzekło, kobyłka u płotu.....

Najpierw robiłam, prałam, naciągałam i suszyłam


później zabrałam się za torebkę - dostałam ją jak miałam ....
 uf! ... to już ponad trzy dekady temu....:)
Ale nadal z nią "chodzę" a co?!:

No i przytwierdziłam pasek do oryginału mojej słoneczkowej sukienki... i 


a tak prezentowała się moja fryzura i makijaż
- to dzieła mistrzyń p. Barbary i p. Sabinki


no i ja...:)
Bawiłam się przednio, ale wszystko co dobre.....
:)
Miłego dnia Kochani!!!

26 komentarzy:

  1. wow, wow, wow! a w całości postać Basi to gdzie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cierpliwości - obiecuję, że jak jakieś zdjęcie dostanę od Młodych to pokażę :)
      :)

      Usuń
  2. Basiu - zmieniła Cię ta nowa prosta fryzurka, kobieto 20 lat mniej.. super....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrót do liceum... ? hmmmm.... czy ja wiem...:);)

      Usuń
  3. Fryzurka super i te kwiaty we włosach, na weselu była tylko jedna taka dama - brawa ;)))
    A dla Pań od fryzury i makijażu uściski ;))
    Pięknej pogody Ci dziś życzę - balerinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Panie spisały się na medal:)

      Usuń
  4. Ależ to piękne!!! Podziwiam, pa, pa.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chcę całą słonecznikową Basię :)
    świetne pomysły!!
    :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz Basiu bardzo atrakcyjnie ciepło pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyszykowałaś się na to wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chętnie zobaczę więcej, ale już widać, że pięknie się prezentowałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i torebka wyszła bardzo ciekawie.:)

      Usuń
  9. o jejku ależ piękna fryzura i wszystko tak pięknie razem skomponowane po same drobiazgi. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam do grona domagających się całości :) ale już na pierwszy rzut oka widzę że prezentowałaś się zjawiskowo :D. Popraw mnie jeżeli się mylę ale ozdoby do włosów to chyba sama wydziergałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu - włąsnymi "ręcami" tak jak pasek i ?opakowanie" torebki:)
      dziękuję :)

      Usuń
  11. Wspaniała fryzura! no i całość, całość...:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. muhteşem görünüyorsun.hayran kaldım.
    çantaya da öyle.çok güzel olmuş sevgili barbara.selamlar...

    OdpowiedzUsuń
  13. ... ja wiecznie spóźniona ...
    i teraz dopiero oglądam tę ładniejszą z sióstr! Pierwsza klasa! Jestem szczęściarą bo mam najfajniejszą siostrę na świecie pod każdym względem ☺ !

    OdpowiedzUsuń