piątek, 6 września 2013

Nasturcja Weronika

Po tym jak powstała Forsycja Katarzyna
moja Rodzicielka czekała, i czekała, i czekała....
wymarzyła sobie lalę na łóżko w sypialni - "jak to piyrwyj bywało..."
No i wreszcie powstała - Nasturcja Weronika
Ręcznie malowana buzia, wełniane loki,
szyta sukienka i szydełkowane rękawki, butki i torebka 

Mamcia zachwycona - czego chcieć więcej ?:)
.....

A tu jeszcze prezent jaki przyszedł do Młodszego 
od naszej Anulki :


Teraz Młodszy śpi bezpiecznie:)
Dziękuję!

31 komentarzy:

  1. hihihi no i pierwsza jestem;) ja rano z ptaszkami wstaje;) lala cudna, twarz pięknie wymalowana, ja tak nie potrafię;( a mi to się marzy taki komin z wełny;)di opatulenia może lala się ze mną choć paputkami podzieli;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień doberek Aniu:)
      twarz malowana z moją mistrzynią :) Agą z handmadebymama :)
      ciągle się d niej czegoś uczę:)
      miłego dnia:)

      Usuń
  2. świetna lala!!!!!!
    z taką poduszką sny będą spokojne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suoer lala taka jesienna akurat na czasie poduszka też ciekawa :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękna lala! I te oczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy te oczy mogą kłąmać..?? .... CHYBA NIE!!
      :) miłego dnia

      Usuń
  5. Prześliczna lalka! A twarzyczka po prostu cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny rudzielec, kurcze słodka lala

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala prześliczna, jej piegi mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna lala. Kiedyś farbowałam na taki kolor włosy, tylko oczy mam zielone. Super prezent dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetny rudzielec!! ja też chcę taką!! :)
    :P
    buziaki!
    piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boneca graciosa :)
    Adorei a almofada também.
    ótimo final de semana pra você!
    bjs!

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam u mamusi, widziałam... Mama naprawdę zachwycona i dumna z Twojego uroczego prezentu i w ogóle dumna z Ciebie ☺ ... a Nasturcja na łóżeczku prezentuje się pięknie szczególnie na pomarańczowych poduchach ♥

    OdpowiedzUsuń