sobota, 7 września 2013

LAS - etap V - ostatni

ikona

No i udało się! dobrnęłam do końca 
- ostatnim etapem była spódnica, moja prezentuje się tak:)


Od najbliższego poniedziałku ostatni etap konkursu - głosowanie.
Każdy uczestnik Letniej Akademii Szycia prowadzonej na portalu jakuszyc.pl wykonał pięć prac, ale tylko jedną może zgłościć do konkursu - którą mam wybrać? pomóżcie!:)
.............

A było to tak:
etap I - torba na zakupy
41. BARBARA SOSNA Torba uszyta z mocnego bawełnianego materiału w radosne dziecięce wzory :)
etap II- poduszka
56. BARBARA SOSNA  Do uszycia poduszki wykorzystałam stary kawałek miękkiego jeansu i czerwony len; zagospodarowałam własnoręcznie wyhaftowany obrazek, który podkleiłam flizeliną i podłożyłam wypełnieniem dla lepszego efektu.
etap III - kosmetyczka
94. BARBARA SOSNA kosmetyczkę uszyłam wykorzystując stary, wykonany przeze mnie haft krzyżykowy; ze względu na nieco większy rozmiar zmieniłam uchwyty, a w środku poza przegródkami przyszyłam kieszonkę; do kompletu jeszcze mini portfelik na klucze czy inne drobiazgi ;)
etap IV - podkładka
16. BARBARA SOSNA W mojej podkładce samodzielnie wykonałam lamówkę - całość fajnie się szyło
etap V - spódnica
27. BARBARA SOSNA Z cieńszego materiału, na obfitsze kształty :)
I co tu wybrać - konkurencja ostra, więc łatwo nie będzie - głosowanie od 9-22 września na stronie jakuszyc.pl - wiele naszych blogowych koleżanek stworzyło tam swoje dzieła - będzie na kogo głosować - zachęcam:)

Sama zastanawiam się nad wyborem pomiędzy poduszką a kosmetyczką... :)
Będę Wam wdzięczna Kochani za wszystkie sugestie i wsparcie :)

miłego dnia:)

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie poducha numer1, kosmetyczka lansuje się na pozycji 2;)oj to ja idę głosować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ups... już poprawiam>:) dzięki Aniu:)

      Usuń
  3. Niestety chyba wiele nie pomogę, bo podoba mi się i poduszka i kosmetyczka. Ciężko mi wybrać, które bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu droga - mogę tak? jako stary rzemieślnik stawiam na torbę sory że tak powiem cała reszta jest piękna ale stawiamy na ekologię - a tak nawiasem to tylko zabawa i będę się cieszyć jakbyś wygrała przemyśl sama ale psychologicznie biorąc fakt pod uwagę to: podkładki kiecki kosmetyczki i poduszki są w pierwszej kolejności piszę ci to z od serca bo obserwuję wiele w tym blogowym świecie - jakbym była w Jury szukałabym czegoś czego jest mało i jest ciekawe a twoja siatka czy torba jak ją nazywasz powinna się znaleźć na liście do startu w konkursie - może się mylę ale ta torba powinna się znaleźć pomiędzy innymi - pa ciepłe pozdrowienia ci ślę a decyzja i tak nalezy do ciebie miłego weekendu życzę Maria
    I pamiętaj kochana - że nawet jak byś nie wygrała nie jest to porażka traktuj to jak zabawę z uśmiechem papapa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, trudny wybór, mnie się podobają bardzo podkładka i podusia :) Jednak gust tu chyba nie jest najważniejszy. Myślę, że umiesz szyć, nie masz się czego wstydzić i tego się trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój również tzn podusia :)) ma piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. zor bir seçim ama kesinlikle 1.foto.yani çanta.

    OdpowiedzUsuń
  8. szystkie prace świetne :D powodzenia a ja lecę głosować, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń