piątek, 6 września 2013

Drzewo życia - mój pierwszy SAL

Późno się za to zabrałam, bo późno na to trafiłam, 
tak więc daleko mi do moich koleżanek z grupy z bloga uroczydetal
ale co tam - zaczęłam i już:)
Póki co tradycyjnie kanwa - spory obrazek będzie bo jakieś 90cm x 60 cm
 - normalnie cały obraz, hi...hi....
trzymajcie kciuki, bo ustawiłam się też do świątecznego :)
Tak ma wyglądać w całości, 
przy czym zrobię z niego mój sal ślubny zmieniając daty i inicjały:)

A na razie wygląda tak:
......

10 komentarzy:

  1. wow to ja kciuki zaciskam za ten cały sal!udanego weekendu Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, efekt będzie wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadgonisz z pewnością, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny obrazek, miłego wyszywania Ci życzę Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Cię znam wyrobisz się przed czasem

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie te podoba się drzewo ale ,że jestem już zapisana do dwóch sali świątecznych pozostanę tylko przy podziwianiu prac moich koleżanek z blogów. Przyjemnej pracy życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł ze ślubnym samplerem ;)

    OdpowiedzUsuń