niedziela, 18 sierpnia 2013

Torebeczka...

Oj dostało m i się ostatnio, dostało...
Siostra moja rodzona upomniała się o publikację... 
Zamówiła sobie portfelik, dostała i co..?
Nie pokazałam, no to nadrabiam:


Miał być z miłością, radością i szczęściem... 


.................

......
A-ha - byłabym zapomniała -
mam firankę na wymiankę!!! (hi..hi..)

Firanka tiulowa, dziecięca w Kubusia Puchatka i jego przyjaciół.
Moje chłopaki wyrosły, u mnie szykuje się remont a firanka całkiem jeszcze ładniutka (w.1,65 dł. hmmm ok.3)
......................
Miłej niedzieli wszystkim!!!
Pozdrawiam cieplutko:)


19 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze, zapominać o publikacji toż to straszne;))) świetna! niestety Kubusie u nas już nie przejdą;))))za remoncik trzymam kciuki! i czekam na efekty;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi..hi.. dzięki Aniu:) efekty... ja też:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie:) i za odwiedziny też:)

      Usuń
  3. fajna torebusia...faktycznie z uśmiechem, radością i serduchem :)
    u nas na razie Kubuś też nie przejdzie :)
    ;p
    są biedronki dalej na topie i zaczynają się motyle też ;)
    świetne ostatnie zdjęcie!
    :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się podoba :)
      niestety ani u mnie biedronek , ani motyli...:(
      pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Przesliczna torebka :) Ja juz jakis czas temu tez podarowalam taka sama firanke komus :) Teraz w domu mam z Carsami juz poskladana :) i obecnie bialusienka wisi,poniewaz pokoik dzieciaczki maja wspolny :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że się upomniała.
    pozdrowionka niedzielne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebeczka jest świetna, pogodna, radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest na prawdę przecudna! - dziękuję kochana Siostrzyczko! taka właśnie była mi potrzebna na szyję a w środku drobne, chusteczka i telefon. Wygodnie i bezpiecznie, specjalnie na spacery z synkiem bo w plecaku zabawki do piasku i autka. ... i ręce dalej wolne aby się razem bawić!
    Buziaki i miłego ...!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebeczka piękna :) Jak moja pociecha jeździła w wózku, to też potrzebowałam takiej torebki i była to pierwsza moja torebeczka uszyta własnoręcznie ( no, z małą pomocą mamy) :D Przydatne są takie torebeczki:)
    Firanka też fajna. Mój Igi uwielbia Kubusia Puchatka :)
    Dziękuję za cudowności :)- dzisiaj dotarła do mnie paczka :) Już za niedługo się wychwalę jakie piękności dostałam od Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. çanta çok cici olmuş.üzerindeki aplikeler ne kadar keyifli ve düzgün çalışmışsın.bravo.ellerine sağlık Barbara.kucak dolusu sevgi ve selamlar..

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę Ci tego jak szyjesz.

    OdpowiedzUsuń