wtorek, 6 sierpnia 2013

Podaj dalej - II odsłona

WRÓCIŁAM KOCHANI...:)
BYŁO PIĘKNIE - ALE O TYM W NASTĘPNYM POŚCIE :)
TYMCZASEM U MNIE....
.......
Dopiero co moje przesyłki dotarły do adresatek 
a u mnie już następna
 - tym razem od Anulki i Jej Pomocnika
 - piękna torba, rysunek z tęczą (a jakże ;) i smakołyki



Dziękuję Dziewczyny!!!

No to zapraszam chętne dwie osoby do zabawy - zasady niezmiennie te same:


- dwie pierwsze chętne do obdarowania zgłaszają się w komentarzu pod tym postem, wyrażając swoją chęć wzięcia udziału,
- ja tworzę coś specjalnie dla nich i przesyłam na podany adres :)
- w zamian osoby chętne organizują taką zabawę u siebie :)
taki "łańcuszek" - zapraszam :)

Miłego tygodnia :)

I PRZYPOMINAM O MOJEJ "POTRÓJNEJ" ZABAWIE - JESZCZE WSZYSTKO DO ZGARNIĘCIA :) 
- JESZCZE W TYM TYGODNIU POKAŻĘ CO NIECO NIESPODZIANEK...;))

5 komentarzy:

  1. no proszę jakie cudeńka...ja sobie zabawę odpuszczę bo z całą moją resztą nie nadążam... udanej zabawy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy :)) bardzo miłe smakołyki otrzymałaś na powitanie :))

    OdpowiedzUsuń