piątek, 23 sierpnia 2013

LAS - etap IV

ikona 4

"Podczas Poziomu 4 Uczestnicy wykonają pikowane podkładki. Zadanie to będzie od nich wymagało cierpliwości i skupienia, które jest niezbędne u każdej szyjącej."

......

Nauczona doświaczeniami z poprzedniego etapu, 
gdzie pewna siebie (zbyt pewna ;-)) szyłam dosłownie na ostatnią chwilę, 
tym razem wykonałam zadanie znacznie szybciej.

Podkładkę szyło się super.
Nawet własnoręcznie wykonana lamówka ze skosu nie stanowiła większego problemu...



Mam teraz dwie takie 
- no bo co mi po jednej kiedy lubię pić kawę czy herbatę w dobrym towarzystwie ?




Może ktoś się skusi na herbatkę?
Zapraszam:)

34 komentarze:

  1. Hej Kochana napisałaś: "może ktoś się skusi na herbatkę?" - a gdzie herbatka? filiżanka pusta ☺☺☺

    Teraz poważnie; podkładka wesoła i na pewno umili ploteczki przy kawce! Śliczna, bardzo mi się podoba!!!

    >^'.'^<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filiżanka pusta, bo za każdym razem zrobię nową...:)

      Usuń
  2. O tak nie ma herbatki, chyba ktoś ją już wypił ;-)

    Podkładka super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balerinko - herbatka w pudełku, woda w czajniku - czekamy...:)

      Usuń
  3. Brak herbatki mógłby umilić Pan Puchacz, bo baby i sowy - za dużo dam. haha
    Ale sówki wesołe, kolorowe na podkładce, to strzał w dziesiątkę na zbliżające się jesienne wieczorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pusta filiżanka znaczy czekam na gościa;) to ja się wpraszam ale na kawkę co by mnie na nogi postawiła, a jakby masażysta był pełnia szczęścia;)
    podkładki puchacza;l)))) są fikuśne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawka czeka Aniu:) a na bóle też coś poradzimy:)

      Usuń
  5. Ficou lindo,adoro chá e na companhia das corujas
    fica até melhor :)
    beijos
    Ótimo final de semana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowa i sympatyczna podkładka:)pora wlać herbatkę do filiżanki:) bo ja tu właśnie czekam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wlałam ... herbatka u mnie:)

      Usuń
  7. Witaj!
    Twój blog został nominowany do TVBA
    Więcej info na moim blogu http://pamientnikzuzu.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award-po-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne *.*
    Bardzo mi się odrazu spodobały ^^
    Obserwujemy?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. It's lovely, the owls are so cute (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne i takie pozytywne przez te kolorowe sówki, ciekawie spoglądające kto tam na tą herbatkę wpadnie :) buziaczki Basiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - wsiadaj w auto, albo pociąg ... jakieś 6/8 godzin i herbatka u mnie:)

      Usuń
  11. Belíssimo, as corujas estão com tudo. Beijos!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ei Barbara, notei que você mudou o cabelo está maravilhoso, realçou seus olhos. Está linda, parabéns!

    OdpowiedzUsuń
  13. No Basiu :) Już Ci mówiłam, że podkladki super :D i te sówki ach :) A na tą kawę ... nosz w końcu się wybiorę mam nadzieję ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Towarzystwo i to jakie :)). Sówki wszędzie i pod każdą postacią :)). Nauka pięknie Ci wychodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podkładki i super motyw, pozdrawiam i życzę przyjemnego weekendu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale miętową proszę z cytryną bo taką lubię najbardziej a podkładka wspaniała ciepło pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie mięta prosto z ogródka - bardzo proszę:)
      miłej niedzieli:)

      Usuń
  17. a to fajne jest, szkoda, że się nie zapisałam na ten kurs, już od dawna chodza za mną takie podkładki!

    OdpowiedzUsuń
  18. çok sevimli ve kullanışlı Barbara.çok sevdim!

    OdpowiedzUsuń