poniedziałek, 12 sierpnia 2013

LAS etap III


ikona


Oj, już myślałam , że nie zdążę... 
Nieplanowane wczasy spowodowały, że czasu na uszycie miałam baaaardzo malutko, 
ale udało się (za jeden wieczór, czyli w sobotę) 
i jest - moja kosmetyczka:


Zagospodarowałam jeden z moich starych haftów krzyżykowych, 
w środku zrobiłam nie tylko przegródki, ale i dodatkową kieszonkę.
Do kompletu malutki "portfelik" wykonany podobnie 
(z flizeliną i zameczkiem)


- dla nas kobiet miejsca na skarby nigdy dosyć ;)

.....

Dziękuję za liczne komentarze pod ostatnimi postami - fantastycznie, że jesteście!
Witam też nowych obserwatorów i mam nadzieję, 
że zostaniecie na dłużej :)
.....

Dobrego tygodnia Wszystkim!

24 komentarze:

  1. Gostei muito!
    Ótima semana pra ti:)
    beijos

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, wow wow! się Basia rozkręcasz;))))świetne i jakie pomysłowe;) co do lawendy ja woreczek z suszem sprzedaję;)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczna :):) Suuper wyglada i praktyczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wow wow :)
    super jest!!
    koronka w środku i krateczka...uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna Basiu, a ten hafcik jak dla mnie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczniutka, nauka nie idzie w las :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello

    Thank you for following my blog, I am following your lovely blog too!
    Beautiful stitching, very very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka śliczna!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie milo jesli zaobserwujesz lub skomentujesz albo to i to gdyz niedawno zaczełam a przyda mi sie wsparcie ! ha ha :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu cudowna !!! Serio ! Zadziwiasz mnie kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. vaooov çanta muhteşem olmuş !dikişte giderek daha iyi oluyorsun.bayıldım.detaylar süper.kanaviçe çok yakışmış.güle güle kullan.sevgiler..

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komplet! Koronka, karteczka zdecydowanie dodają uroku!

    OdpowiedzUsuń