środa, 7 sierpnia 2013

Kaszuby - oj... Kaszuby

Wróciłam z poślizgiem... tak było pięknie ....
Spędziliśmy fantastyczny tydzień, głównie nad jeziorem Gołuń, 
ale że długo nie usiedzimy na miejscu,
 to trochę tego i tamtego poodwiedzaliśmy.

Był skansen we Wdzydzach Kiszewskich...


 plaża w Gdyni i okoliczne jeziora... 


Malbork...


plaża w Gańsku i rejsik statkiem...


a nawet króciutki wypad na Jarmark Dominikański ;-)...



a ponadto i przede wszystkim cisza, spokój, 
kaszubskie jeziora i sosnowe lasy...



Szalałam z aparatem, więc mam mnóstwo zdjęć, tu mała namiastka, 
więcej w kolejnych postach (wybaczcie :)) .

....................

piękny czas spędzony wspólnie, biegnie szybko,
zbyt szybko, żeby zdążyć znudzić się sobą
i zatęsknić za samotnością,
ale na tyle wolno, żeby zapamiętać chwile i miejsca
(bs, 07-08-2013r.)
.................................

w następnym poście moje niespodzianki :)
pozdrawiam cieplutko - albo raczej  "chłodniutko"...hi...hi....:)

25 komentarzy:

  1. O jak tam pięknie :) no to sobie wypoczęłaś i teraz pewnie pełna zapały do pracy jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapał jest Aniu, tylko upały go hamują skutecznie ... ufff /// nawet teraz jest za gorąco ;)

      Usuń
    2. to jak u mnie :) temperatura stanowi skuteczną blokadę dla wszystkich czynności które nie są niezbędne ( do życia)

      Usuń
  2. Ech, Kaszuby... Cudne miejsce! A skansen we Wdzydzach jest oszałamiający:)
    Pewnie cudnie odpoczęłaś:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj odpoczęłam... A w skansenie mogłabym spędzić dwa dni a nie tylko trzy godziny:)

      Usuń
  3. Kochana czemu ja nie wiedziałam, że Ty w moje rejony jedziesz ;-)
    Zdjęcia urocze tylko brak Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balerinko nic straconego - ja tam na pewno wrócę!!
      A mnie nie ma, bo nie rozstawałam się z aparatem :)

      Usuń
  4. Que lugar lindo, maravilhoso, estou realmente encantada. Obrigada por compartilhar. Ah eu estava com saudades de visitar seu blog amiga. Um grande abraço.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - obrigada Mary!
      Może kiedyś :) zapraszam :)

      Usuń
  5. Pomarzyć zawsze można oczy nacieszyć takimi pięknymi widokami;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, cudne zdjęcia, piękne widoki. Wspaniale, że odwiedziłaś takie miejsca, że odpoczęłaś. Ja choć mieszkam w sumie niedaleko to nigdy nie byłam w Malborku, przejeżdżałam pociągiem, ale nie byłam na zamku, ach.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała relacja, aż zazdroszczę , zwłaszcza jarmarku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choć byłam nic nie nabyłam ... ;) tyle tego było, a czasu tylko troszeczkę .... muszę to powtórzyć - może w przyszłym roku :)

      Usuń
  8. Ach, ach, ale relacja! Moje ulubione rejony :) Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia :D - zazdroszczę, ja muszę czekać na wrzesień, pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Justynko :) a wrzesień tuż ... tuż ... pozdrawiam również chłodniutko :)

      Usuń
  10. Miło słyszeć że ktoś z zewnątrz dostrzega piękno moich rodzinnych stron.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kolaże zdjęciowe i pieknie spędzony czas.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki! Tak to można wypoczywać!

    OdpowiedzUsuń