piątek, 9 sierpnia 2013

Dobiłam do setki!!

No i jest - mój setny post...
Zaczynałam niecały rok temu... 
Nie wiedziałam jak to wszystko się potoczy 
i czy uda mi się choć trochę odnaleźć w tym blogowym świecie..
Tymczasem teraz tworzę, tworzę, tworzę... 
I to dzięki Wam  DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE !!!



Na początku chciałam tylko zatrzymać obraz tego co uda mi się stworzyć (rzadko coś zostawiam dla siebie ;)), zostawić ślad dla samej siebie, że potrafię zrobić coś fajnego, że jestem coś warta.... tymczasem dostaję wiele więcej...

Wasze blogi to niekończące się źródło inspiracji dla mnie, 
a Wasze komentarze to paliwo do ciągłego podnoszenia poprzeczki. 

Poznałam i ciągle poznaję fantastyczne osoby nie tylko z Polski, ale również z wielu państw świata - świat kreatywnych nie zna granic!!


......

No i mam do rozdania dwie z trzech obiecanych przeze mnie niespodzianek:
1000 komentarz zostawiła u mnie Seszen z bloga http://handmade-artshop.blogspot.com/
a licznik 10.000 złapała Ania z bloga http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/
Gratuluję Dziewczyny i poproszę o adresy:)
....
Ciągle możecie wygrać w moim candy 
- a to nagrody do wygrania
 (plus nagroda główna oczywiście) tak jak obiecałam - tasiemki, wstążki, przydasie i scrapki oraz  trzy tkaninki:


Pozdrawieństwa wszelkie - Barbara ;)

25 komentarzy:

  1. Witaj Basiu dziękuję ze mnie odwiedziłaś - jest bardzo już późno jestem bardzo chora i zmęczona rano napiszę więcej,Mam małe pytanko tylko jak do mnie trafiłaś? ja serdecznie i ciepło pozdrawiam Maria i do napisania następnego

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Basiu....gratuluję...pisz jak najwięcej i poznawaj jak najwięcej
    Co do pytania mojego wcześniejszego o poduszki..na razie to zawieszam..ale jakby co będę pamiętać ,że Ty takie szyjesz:):)!!!!
    Ciesz się tworzeniem:):):I twórz jak najwięcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i .. nie ma sperawy - jak co to pisz :)

      Usuń
  3. Jak obiecałam więc wróciłam gratuluję setnego postu i dziękuję za zaproszenie udziału w candy - zaproszeń nigdy nie odmawiam więc przyłączam się do zabawy pozdrawiam Maria proszę tylko o info daty twoich candy a tak nieskromnie to wstążeczek mi jest ciągle brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj - miło mi gościć Cię u mnie - podała info na googla+
      pozdrawiam milutko:)

      Usuń
  4. Gratuluję 100 posta i pozostałych liczbowych sukcesów,a ponad to utożsamiam się pod wszystkim co napisałaś, blog to wspaniała przygoda i niekończące się źródło radości i inspiracji, którą ja dopiero odkrywam.
    Dziękuję za wizytę u mnie.Zapraszam częściej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Basiu, życzę kolejnych wielu postów!

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE!!!!! Basiu.... i kolejnych 100 postów;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Basiu! Powodzenia na przyszłość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Wszystkie tworzące kobietki się pewnie z Tobą zgodzą, że odwiedziny innych osób na naszych blogach dodają nam skrzydeł. Dlatego też dziękuję, że mnie również odwiedziłaś :)
    Jakie było moje zaskoczenie, gdy się dowiedziałam, że napisałam 1000 komentarz :D Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Basiu, życzę kolejnych postów, komentarzy i całej radochy z tym związanej :)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, pisz dalej, pisz więcej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję kochana wspaniały wynik :) życzę jeszcze 100 setek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez Was to by się nie działo Aniu :)

      Usuń
  12. Gratuluję seteczki - oby jak najwięcej :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję setnego posta i życzę kolejnych stu... a potem jeszcze stu...;))

    OdpowiedzUsuń