czwartek, 18 lipca 2013

Wyróżnienie "7"

Z bloga Nitki Ariadny niespodzianka dla mnie - międzynarodowe wyróżnienie, które wędruje z Meksyku przez Hiszpanię do Polski - czas posłać go dalej:) 



 DZIĘKUJĘ !!!!

Oto zasady przyznawania wyróżnienia:

Należy podać skąd do nas nagroda przywędrowała, podać
7 informacji o sobie oraz przekazać nagrodę kolejnym
7 blogom.


Dobrze, wiecie, od kogo przywędrowało, teraz należałoby zdradzić co nieco na swój temat;)


1. Kocham tworzyć - do szaleństwa :)
2. Najlepiej odpoczywam na trzy sposoby: tworząc, pracując w ogrodzie, przebywając z bliskimi mi ludźmi :)
3. Nie lubie ludzi zakłamanych i nieszczerych
4. Mam Ogromną słabość do słodkiego wszelakiego
5. Ciągle marzę o bliskich i dalekich podróżach
6. Mimo dotychczasowych doświadczeń ciągle wierzę
w bezinteresowną, prawdziwą przyjaźń
7. Chciała bym się więcej ruszać, ale..... mi się nie chce, hi...hi.... :)

A to moje nominacje:
7. http://alanayy.blogspot.com/

Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich:)!!
...

8 komentarzy:

  1. Gratuluję międzynarodowego wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu GRATULACJE, A JA PIĘKNIE DZIĘKUJĘ, ALE już raz brałam udział i pisałam o sobie, więcej nie trzeba hihi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiunia dzięki KOCHANA !!! Z serducha dziękuję !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiunia dzięki KOCHANA !!! Z serducha dziękuję !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprócz 4 to jakbym o sobie czytała! No i może 7 jeszcze, bo ja często w ciągu dnia nie siadam, czasem nawet kawę w biegu pije ;)

    OdpowiedzUsuń