środa, 17 lipca 2013

Podaj dalej ... :)

Jakiś czas temu załapałam się na tę zabawę u Ani M
i otrzymałam od niej te piękności-różności:

BARDZO DZIĘKUJĘ ANIU !:)


Teraz moja kolej - zapraszam u mnie.
Zasady zabawy większości już na pewno znane :

- dwie pierwsze chętne do obdarowania zgłaszają się w komentarzu pod tym postem, wyrażając swoją chęć wzięcia udziału,
- ja tworzę coś specjalnie dla nich i przesyłam na podany adres :)
- w zamian osoby chętne organizują taką zabawę u siebie :)
taki "łańcuszek" - zapraszam :)

(podobno jest na to rok czasu - ale kto by tam tyle czekał ...:))

.....
W kwestiach szycia spróbowałam z kolejną dziedziną 
- czas na przeróbki :) hi..hi...
Ekspresowo przerobiona spódnica dla kuzynki i rozpędem z dwóch moich sukienek, w których nie chodziłam, powstały tuniki.
Dobrze poszło, więc planuję już następne :)

Tymczasem, przy okazji, 
dwie zjawki tego, co tworzę obecnie ))

.....

7 komentarzy:

  1. ja pierwsza :) chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie staje w kolejce, moje podaj dalej poleciało Basiu mam nadzieję że dojdzie szybko;) hafciki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) czekam cierpliwie:)

      Usuń