wtorek, 9 lipca 2013

Kudowa Zdrój - part I -

Na pierwszy ogień - nasza wizyta w Muzeum Zabawek - NIEWYCZERPANE ŹRÓDŁO INSPIRACJI 
- popatrzcie sami:

Raj dla każdej dużej i małej dziewczynki - lalki,...
które muszą mieć ubranka...
i domki z bardzo bogatym wyposażeniem...
Lubią również towarzystwo innych zabawek...

i bibelotów...


Jest tam też "klasa" wspomnień - pamiętacie te "gadżety"?:



No i na koniec - "wisieńka na moim torcie" 
- sprzęt, o którym marzy każdy mistrz rękodzieła:
Czyż nie są piękne?...
.....

Byłam tam kolejny raz, ale dopiero po raz pierwszy odkąd próbuję "tworzyć" moje małe rękodzieło, i powiem Wam, że patrzyłam na wszystko jakby po raz pierwszy ....
Mogłabym tam spędzić cały dzień....

Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale na moje usprawiedliwienie powiem, 
że 95% eksponatów znajduje się w szklanych gablotach - niestety! (nie można się pobawić, hi...hi..;))

Pozdrawiam serdecznie :)


13 komentarzy:

  1. moje rodzinne strony!!
    a jeszcze w muzeum tam nie byłam...podczas pobytu u rodziny na pewno trzeba się tam wybrac, uwielbiam takie miejsca!!
    super wycieczka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cacuszka i temaszyny do szycisa....frajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cuda!!!!! i to wszystko hand made pewnie? wspaniała kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i teraz żałuję, że ja w Kudowie Byłam na Wielkanoc, bo wszystko co piękne do obejrzenia, było najnormalniej w świecie (??!!) haha pozamykane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna relacja z pięknego miejsca. To się nazywa reklama Kudowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. "bardzo wytrwała". - piękne! byłam parę lat temu w podobnym miejscu w Karpaczu i choć tam było duszno i ciasno to tez mi się podobało. ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam i ja kiedyś dawno temu w jakimś takim muzeum,wtedy mnie nie zachwyciło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. görmeyi çok isterdim.tam benlik bir yer:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ zazdroszczę! Jak ja bym tam padła z zachwytu! Świetnie, że się komuś chce i, że są takie miejsca;)

    OdpowiedzUsuń