sobota, 20 lipca 2013

Krecikowa poduszka dla Maluszka

No już nie takiego Maluszka :) 
Dwa dni temu mój Siostrzeniec skończył dwa latka i jako, 
że jest fanem Krecika powstała właśnie ta podusia


Wyszywałam na starej jak świat kanwie i trochę mogło być gęściej, 
ale efekt zadawalający.

Przy szyciu trochę użyłam ściegu krytego, ociepliny i trochę pikowałam (mój pierwszy raz :))


A moja zdolna, ale ciągle zajęta Siostra 
uszyła ręcznie swoje pierwsze dzieło 
- potęga matczynej miłości :)!!


STO LAT Maluchu!!!

10 komentarzy:

  1. Też kocham Krecika, więc dla mnie rewelacja.:)A maskotka - w Czechach lepszych nie sprzedają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Radość Dziecka bezcenna!
    Super ten maminy Krecik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bordado sensacional, ainda mais reaproveitando material amei. Um grande abraço!

    OdpowiedzUsuń
  4. ulala zrobiła się krecikowa rodzinka, pełna miłości

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci kochana Siostro! - tyle radości sprawiłaś tą poduszką!

    ... witam i zapewniam wszystkich, że podusia spełniła jedno z marzeń mojego dwulatka; przytula i zasypia na "na kreciku i z krecikiem" - cudownie to wygląda !

    Buziaki i miłego dnia! .. i dużo dużo siły i czasu na nowe dzieła dla innych dzieci - dla tych uśmiechów warto "zarwać noc" ! prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze!!!
      Bardzo się cieszę, że prezent mi się udał :)
      miłego dnia:)

      Usuń
  6. Lubię, lubię :) Obie spisalyscie się na medal!

    OdpowiedzUsuń