wtorek, 18 czerwca 2013

Wyróżnienie ...

Już jakiś czas temu zostałam zaszczycona tym wyróżnieniem 
- Elena z Walencji w Hiszpanii tworzy piękne aplikacje, hafty i nie tylko. 
Zajrzyjcie do niej koniecznie - jej prace są inspiracją dla wielu osób a wszystko co robi robi z miłością ...

......
No i tradycyjnie odpowiedzi na zawarte pytania 
(mam nadzieję, że translator dobrze to przetłumaczył, hi...hi...):

  1. Wiek:  jeszcze ciągle "plus 30" a może jednak "minus 40"...:)
  2. Horoskop: Strzelec, uwielbiający poznawanie świata i ludzi (w większości niestety wirtualnie)
  3. Słodkie lub słone? słodkie (niestety)
  4. Hobby? muzyka (wszelaka w zależności od nastroju), musicale i filmy muzyczne, rękodzieło wszelakie, czas wolny z najbliższymi, książki; 
  5. Co zainspirowało Cię do założenia bloga? blogi innych i chęć pozostawienia śladu  (głównie dla siebie) po tym co uda mi się tworzyć, poznawanie kreatywnych ludzi z różnych stron świata i czerpanie inspiracji z ich twórczości;
  6. Czy stosujesz profesjonalny makijaż lub aktualne trendy mody?  nie..., choć zaglądam, podglądam (czasami), ale staram się być sobą
  7. Masz kanał na youtube?  nie
  8. Twój ulubiony kanał lub blog Youtube makijażu i zdobienia paznokci  nie mam
  9. Twoje ulubione perfumy.  j'adore :)
  10.  Element makijażu, bez którego nie można wyjść z domu: pomalowane rzęsy:)
Dziękuję raz jeszcze!!

 A dla mnie wszystkie jesteście tego warte 
- proszę częstujcie się :)





5 komentarzy: