piątek, 14 czerwca 2013

Szybko kończę stare, żeby ...

... zacząć nowe :)
.....
Całkiem nieświadomie (i przeciwnie do zamierzeń), dzięki temu, 
że ciekawie zajrzał do starego pudełka przypomniał mi o moich starych, niedokończonych za ostatnie chyba już dziesięć lat, zbiorach...

Zobaczcie, co znalazłam:
Jedne nawet nie rozpoczęte




jedne w trakcie

i jeden skończony bieżnik


Biedne porzucone i samotne, cierpliwie czekały na swój czas:)

No to do pracy, 
bo tyle nowych wzorów, planów i pomysłów czeka w internecie 
i w mojej głowie :) !
.....

Tymczasem dostałam dziś od Gosi przesyłkę 
- książkę na naszą "mini" pożyczankę/wymiankę i ... 
takie skarby:


......

Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod moimi ostatnimi postami 
- Jesteście fantastyczni! 

Dobrze,  że jesteście :)

17 komentarzy:

  1. Zapowiadają się cudne hafciki, już nie mogę się doczekać efektów końcowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - no to śpieszę się . spieszę ... buziaki :)

      Usuń
  2. Ale bogate zbiory:) Nic, tylko pracować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale znalezisko! Właśnie w wyniku sprzątania znalazłam pudełko aniołów z masy solnej, aż się zdziwiłam ile i jakie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak właśnie czasem bywa ;)
      całkie, fajnie :)

      Usuń
  4. oj rzeczywiście skarbnica. Bieżnik ma fajny wzorek. Fajnie odkryć taki swój wehikół czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. Hola amiga, gracias por hacerte seguidora nuestra. Hemos visitado tu blog y nos encantan todos tus trabajos. Asi, que por aqui nos quedamos contigo.
    Un beso desde España.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias!! Me alegra que estés conmigo
      Besos :)

      Usuń
  6. tam bir hazineymiş.işlemelere bayıldım.çok güzeller.

    OdpowiedzUsuń
  7. Очень красивая вышивка! Какие богатые сокровища;)))) удачного дня!

    OdpowiedzUsuń
  8. odkryte na nowo, jak w tytule bloga:)

    OdpowiedzUsuń