sobota, 29 czerwca 2013

Rude Maleństwo

Gdy byłam mała, to razu pewnego, 
nie chciałam jeść obiadu
bardzo dobrego,
płakałam okropnie, rodzice zmartwieni,
nie mogli odgadnąć
co humor mój zmieni....
po jakieś godzinie w końcu się udało
dowiedzieć rodzinie, co takiego się stało,
bo rozpaczałam właśnie dlatego, 
że chciałam mieć włosy koloru RUDEGO !!! :)
(bs, 27-06-2013)

......

Prawdziwa historia z mojego dzieciństwa :)
Taki kolor włosów u nas w rodzince bywa (mój tata, wujek, kuzynki....), dlatego go uwielbiam...
A historia z małą Baśką była taka, 
że po wielu próbach uspokojenia mojej, 
nie wiedzieć z jakiego powodu histerii, 
ku swojemu zdumieniu rodzice usłyszeli : 
"... bo ja chcę mieć takie tolorowe włosy jak ma tatuś..."
.....

Mini lala ma  21 cm, a więcej zdjęć znajdziecie tutaj 
.....

A Wy Kochani, 
jakie pamiętacie śmieszne historyjki z Waszego dzieciństwa ?

15 komentarzy:

  1. Lala boska i czadowe włosy ma;) oj Basiu Basiu moi rodzice to mieli ze mnie ubaw, od małego piszczałam jak myszka i zostałam Mysią;) nad morzem wołałam kotłica itd....zdolniacha byłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu - włosy to była improwizacja, loki miały być , hi..hi...
      buziaki:)

      Usuń
  2. cudna Zuzia lalka nie duża:)) historyjki z dzieciństwa, hmmmm kiedy to było, ale mogę za to o swoich dzieciach, na kabanosy mówią papierosy i palą jak dziadzia;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie - uwielbiam czasem powspominać te szaleństwa :)

      Usuń
  3. bende çingenelerden alıp getirildiğimi zannederdim:)bebiş çok güzel olmuş.hele elbisesine hayran kaldım.bravo barbara.kucak dolusu selam ve sevgiler..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudna lala! Takie złote włosy chciałaś mieć, czy raczej marchewkowe?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak bardzie marchewkowe - takie jak Ania z Zielonego Wzgórza :)

      Usuń
  5. Ale fajne :D Haha się usmiałam z rana :D Uwielbiam rudzielce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super to opisałaś! A Twoja Barbi prześliczna! - nawet ma okrągłą buźkę jak Ty gdy byłaś mała ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, co za piękno! Miałem kiedyś jako dziecko próbuje zrobić medycznych maski do henny do włosów. I zapomniał zmyć czas ... Trzeba powiedzieć, że moje włosy po 1,5 godziny miał czerwone jak pomarańczowy :))) dobry tydzień i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Irina :) Tobie również :)

      Usuń
  8. Basiu, przepraszam że dopiero dziś ale podobno lepiej późno niż wcale ;) chciałam serdecznie podziękować za laleczki, które dla mnie uszyłaś. Obie są prześliczne i mam nadzieję, że szybko znajdą nowe właścicielki :) Dotarły do mnie tuż po moim powrocie ze szpitala, udało mi się je obfocić i wystawić na Allegro, wstyd mi że dopiero dziś do Ciebie trafiłam, mam nadzieję że wybaczysz mi moje zaniedbanie ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń