sobota, 8 czerwca 2013

Moja pierwsza Aniołanka

Od Agnieszki dowiedziałam się o super akcji dla Ani, 
szczegóły akcji i wykroje na blogu Agi 
- bierzcie, szyjcie i wysyłajcie!!!
A ja ... -  myślałam, myślałam i wymyśliłam... 
To moja Aniołanka:



Bądźcie dla mnie litościwi - to pierwsza malowana buzia!
Szycie ciałka to pikuś, "Pan Pikuś" hi..hi...,
 ale ubranka i buzia to już trochę nie tak do końca.

Mam nadzieję, że będzie jedną z wielu :)
.....
Dziękuję Wam za ostatnie komentarze - uwielbiam .... :)
i pozdrawiam słonecznie (nareszcie!!)


22 komentarze:

  1. Jestem zachwycona, sama szyć nie umiem więc podziwiam - aniołek piękny wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie aniołki. Twój jest fantastyczny. U mnie też słoneczko świeci a wczoraj jeszcze padało, więc na spacerek wybrać się trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pogoda w kratkę :) ale co tam - damy radę :)

      Usuń
  3. Cudna:) Moim skromnym zdaniem nie masz się czego wstydzić. Już też zaglądam do Agnieszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super - każda para rąk się przyda :)

      Usuń
  4. Tak się przymierzam do tej akcji, ale nie wiem czy dam radę z ciuszkami :((, ale to zawszę mogę wysłać coś filcowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu - te ciuszki n aprawdę szybko się szyje - i mogą być bardzo proste a efektowne :)

      Usuń
  5. çok sevimli!ifadesine bayıldım..

    OdpowiedzUsuń
  6. no rewelacyjny! czym mnie jeszcze zaskoczysz? "Buzia ładna, oczka wpatrujące się w niebo? - pięknie kochana Siostrzyczko...!
    o! zauważyłam ! Aniołek tez ma też piegi! hi hi tak jak ja ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ciągle nad czymś myślę :) Piegi są SUPER!!!

      Usuń
  7. No co ty od niej chcesz- lala jak malowana. Piękna i tyle...taka Anielica

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jakie litościwi?! Buzia malowana jak ta lala! Super anielica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) bardzo się cieszę, że się podoba to napędza do kolejnych prób :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Prześliczna panienka :) Nie masz się czego wstydzić jest wspaniała!
    Ja również mam nadzieję, że dołączą do niej siostry i bracia ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna Aniołanka :)) i te oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie bądź dla siebie taka okrutna, śliczna jest Twoja Aniołanka :)
    Dziękuję że postanowiłaś mi pomóc w ten sposób <3

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,śliczne te oczęta i Aniołanka :)

    OdpowiedzUsuń