Obserwatorzy

środa, 19 czerwca 2013

Mamo uszyj mi...

W poniedziałek wieczorem usłyszałam "mamo uszyj mi poduszkę z żółwiem ninja na pidżama party w przedszkolu" 
- no i jak miałam odmówić :)
Wpadłam nieco w panikę kiedy okazało się, 
że to musi być taka poduszka "prawie jak maskotka gigant 
i żeby można się było na niej położyć":

Ale co tam - pomyślałam, całkiem sporo czasu ...
- przewertowałam wszelakie skrzynki z materiałami, 
pooglądałam setki zdjęć Żółwii Ninja w internecie 
i proszę 
- powstał Leonardo:




A do kompletu (zamiast pidżamy) powstała taka bluzka:


Łatwo nie było - rozmiar bluzki mały, aplikacja duża....
Wiem, że trochę niedokładnie, ale to moje pierwsze próby z aplikacjami 
i patchworkami....
a zachwyt Młodszego - bezcenny!!!

27 komentarzy:

  1. Wow super :)
    Z miłą chęcią sama bym zasnęła na takiej podusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak... te mięśnie Leonardo to ma;-)

      Usuń
  2. REWELACJA!!! świetnie się spisałaś, poduszka gigant jest boska, nie dziwię się, z zachwytu Młodszego - a jaki szał będzie przedszkolu :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko - mam nadzieję, bo reklama słowna w przedszkolu już "poszła":)

      Usuń
  3. Rewelacja...ninja jak żywy! ozdrowionka dla całej rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. TO WOJTEK WYGRYWA W CUGLACH! A jak jeszcze powie, że to dzieło mamy.... Basiu poradziłaś sobie znakomicie! Poduszka jak marzenie, i ta koszulka. Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Siostrzyczko! Piękny Żółw! Co to będzie jak mój za 2,3 lata też będzie miał pidżama party ??? wiem! - powiem Mu, że "Ciocia Basia potrafi wszystko" ♥ ☺ ♥ ☺ ♥ ☺ ♥ ☺ ♥ ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak mnie napędzasz pozytywnie z tym szyciem :)i nie tylko:)

      Usuń
  7. Nie no ja zazdroszczę Twojemu synowi Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. His works are very creative.
    I want to enjoy and thank Barbara for their support to our struggle. We really need the world to see what is happening in our country, because the media is fascist and sold, do not show the truth. Want to stifle our voice, our mock indignation, but we keep shouting louder and we'll say no more endure so much inequality and corruption. Avante Brazil!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot...
      I know it's not a good time... but I hope that time will bring good change in Brazil...

      greetings and kisses :)

      Usuń
  9. bravo !harika olmuşlar.çok beğendim sevgili barbara.tebrik ediyorum.ilk olmasına rağmen süper.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alanay çok teşekkür ederim! İyi bir kalbin var
      Ben sevgi ile selamlıyorum:)

      Usuń
  10. a tu widzę najpiękniejszy obraz matczynej miłości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Вау, какая классная подушка! Это невероятно красиво!!! Вашим детям повезло с мамой:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Большое спасибо Ирина!
      сердечно приветствую:)

      Usuń
  12. Wspaniały komplet. Synek z pewnością uszczęśliwiony :)

    OdpowiedzUsuń