czwartek, 27 czerwca 2013

Kolejne igielniki i co dalej z tą parą ...

Najpierw upały dały się nam we znaki, 
teraz gwałtowny spadek temperatury... 
W efekcie katary, kaszle i chore gardła...
Też tak macie?...
Właśnie zafundowałam sobie takie zapalenie gardełka, a co!
No i siedzimy sobie w domku z Młodszym i powoli coś tworzymy,
 czytamy i bawimy się ....

 I tak na resztkach wygrzebanej na dnie szafy kanwy,
 w ramach ćwiczeń wyhaftowały mi się takie trzy maleństwa,
 z których powstały igielniki:






W międzyczasie powstają inne małe realizacje i kończę moje krzyżyki.
Udało mi się póki co wyszyć do końca tę przemiłą parę:

Mam już pomysł na zagospodarowanie, ale ... ciiiiii.......

......
pozdrawiam Was cieplutko :)

No i tradycyjnie trochę więcej zdjęć tu i tu :)

14 komentarzy:

  1. witaj Siostra! wszystkie igielniki śliczne aczkolwiek ten pomarańczowy urzekł mnie najbardziej ☺! ...a "Jaś i Małgosia" rewelacja - uwielbiam !!!
    Miłego dnia i szybkiego powrotu do zdrowia ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Igielniki świetne. Mój faworyt niebieski :)
    A "ogrodowe" dzieciaki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja walczę z katarem, ale u koleżanki wszyscy przechodzili wirusowe zapalenie gardła, co za pogoda! igielniki cudne, no i ta wiara dziewczynek, że będzie dobrze ;)))))) to czekam co tam z nimi zrobisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Część zęba wyrwana. Może się go odbuduje. A ten chłopczyk z dziewczynką sa.......och, ach i ojejku

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyszły te igielniki. Moją uwagę szczególnie ten pomarańczowy przyciągnął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu - pomarańczowy prowadzi :)...
      miłego popołudnia :)

      Usuń
  6. rewelacyjne te twoje igielniki. I świetny pomysł aby spód zrobić inaczej niż to jest w zwyczaju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super igielniczki i parka urocza. Też jestem ciekawa co z nimi zrobisz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. öncelikle çok geçmiş olsun.kendine dikkat et lütfen.işlemeler harika olmuş.çok beğendim.özellikle kız ve erkekli işlemeye bayıldım.ellerine sağlık.selam ve sevgiler..

    OdpowiedzUsuń