środa, 5 czerwca 2013

Inwazja ślimaków

Był sobie jeden zapracowany, nieśmiały strasznie tak,
smutny był - ciągle powatarzał "przyjaciół fajnych mi brak,
Nie po to tutaj, na ziemskim padole, żyjemy z dnia na dzień,
by życie tylko na pracy płynęło a radość odeszła w cień,
Życie upływa zbyt szybko, zwolnijmy - tu tyle piękna co krok,
pracując ciągle i goniąc za czymś, tracimy kolejny rok"!

Zatrzymaj się trochę ślimaku bo warto, 
rozejrzyj się trochę dookoła,
bo właśnie już dzisiaj nie będziesz samotny:
przyjaciół gromada Cię woła!
(bs, 2013-06-05)

.....
Już dawno chciałam je uszyć, 
ale dopiero zbliżający się kiermasz na festynie rodzinnym w przedszkolu Młodszego natchnął mnie i napędził.

Najpierw miał być jeden
ale tak dobrze się je szyło, że szybko się rozmnożyły:


To właśnie była część "zjawki" z tego postu :)

Druga część "zjawki" niedługo (mam nadzieję :))

Pozdrawiam Was cieplutko :) 
i miłych chwil życzę :)

27 komentarzy:

  1. Hahaha ślimak ślimak pokaż rogi dam ci sera na pierogi, są bardzo oryginalne i pomysłowe;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu - i najlepsze na takie ,mokre dni :)

      Usuń
  2. Śliczne, zapewne szybciutko znajdą nowych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Aniu - tym bardziej, że symbolem przedszkola Młodszego jest Ślimak :)

      Usuń
  3. Śliczniutkie:)Jeszcze ślimaczka nie mam w swojej kolekcji...żadnej tildowej zabaweczki,ale mam nadzieję,że to się zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć nadzieję - coś pomyślimy :)

      Usuń
  4. Najładniejszy ten pierwszy i te ostatnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowania dokładnie takie jak u mnie w rodzinie :)

      Usuń
  5. ha ha NO faktycznie, troszkę się rozpędziłaś. Ale za to ile radości będzie, z takich pięknych ślimaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałam problemy z hamulcami.... :)

      Usuń
  6. No i super :D Ślimaki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ślimoki - bardzo przyjemna maskotka i fajnie się szyje :)) - zapraszam do obejrzenia moich ślimoków post za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniaste maskotki. Mnie się podobają kolorystycznie te przedostatnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatyczne ślimaczki dzieci będą zachwycone.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich ślimaków sie nie boje hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  11. bende korkmuyorum.ve gerçeklerine tercih ederim.çok sevimli olmuşlar..

    OdpowiedzUsuń
  12. "Ślimat, Ślimat potas rodi dam Ci sela na pierodi" - to wersja wierszyka mojego Synka - prawie dwulatka.

    Wszystkie są fajne ! Jeśli jakiś nie znajdzie domu to chętnie pomogę!☺

    OdpowiedzUsuń