niedziela, 23 czerwca 2013

Forsythia Vah - moja "Forsycja Katarzyna"


Chęć szycia lal było podstawową motywacją dla kupienia przeze mnie w tym roku maszyny do szycia i rozpoczęcie przygody z szyciem w ogóle.
Jednak później trochę się przeraziłam: 
"to na pewno nie dla mnie, nie dam rady uszyć takich cudnych lal jakie widziałam u innych"!. 

Pomalutku jednak poznajemy się z moją Janomką i zaprzyjaźniamy :) 
i co spotkanie odważam się na kolejny maleńki krok...

i nareszcie - przyszedł czas i przyszła na świat Forsycja  Katarzyna (znowu mój "pierwszy raz") - lala stojąca a'la barbara.
Uszyta z dostępnych w sieci szablonów, może nie do końca taka jak ją sobie wymyśliłam, ale co tam - pierwsze koty za płoty!

Uszyta recyklingowo - z niemowlęcych ubranek, z resztek materiałów i czesanki :) 

Z ruchomymi rączkami i nóżkami i na dodatek cała rozbieralna 
- jestem z niej dumna!!

Gotowa już od dwóch tygodni czekała cierpliwie na prezentację, gdyż jej nowa właścicielka czasami do mnie zagląda :) 
a to na jej ostatnie "naste" urodziny nazwana na drugie jej imieniem :)
Wszystkiego najlepszego Kasiu ;-)!!
.....
a tu jeszcze parę zdjęć  jeśli ktoś ma ochotę :)
.....
Pozdrawiam cieplutko:)

19 komentarzy:

  1. Według mnie lala wygląda cudnie, jest wykonana przez Ciebie Basiu, każdy szyje jak potrafi według własnego planu, nie ma identycznych lal, misiów czy kolczyków....Jest tylko ten sam wykrój. Nam się bardzo podoba zwłaszcza buciki dziergane. Udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu - masz rację, po rpostu nasze ma być nasze i już :)

      Usuń
  2. ale fajowska, jak Pippi kolor włosów, a cała wiosenna, słoneczka, urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    Piękna Forsycja ! warkocze, buzia, oczy, sweterek, torebka, buciki - nic dodać nic ująć - wszystko super! To się Kasia ucieszyła!☺
    >^'.'^<

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie mów że to pierwszy raz, to jak będzie za setnym?! Lala jak talala. Oczy super i ten swetereczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie - sweterek z resztek..hi..hi..

      Usuń
  5. bravo diyorum sevgili Barbara.tüm bu güzelliğe,detaylarına hayran kaldım.hele yüz ifadesi süper.kıyafetlerine ne demeli,hırka,ayakkabılar,çanta,etek ve saçlar çoook sevimli.çok ama çok beğendim.tebrik ediyorum.bence devamm!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna, aż trudno uwierzyć, że taka pierwsza! a wzrok powalający :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi bardzo że się podoba - oczy to był największy problem dla mnie :)

      Usuń
  7. Que linda, linda, linda. Sua coragem é inspiradora. Parabéns e obrigada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna lala. Basiu wszystko czego się dotkniesz zamienia się w piękne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń