sobota, 1 czerwca 2013

Dzień dziecka i 5 urodziny

Młodszemu i Wszystkim Dzieciom

Agnieszka Frączek
Całuski i buziaczki

(...) 

Całus mamy pachnie groszkiem,
bzem, budyniem i tym proszkiem,
który sypie do szarlotki.
To dlatego jest tak słodki!


Buziak taty troszkę kłuje,
więc gdy tatuś mnie całuje
w nosek lub po bosych piętach,
to ze śmiechu prawie pękam!


Całus dziadka jest brodaty
i ma kształt cukrowej waty,(... )

Babcia zaś całuje tak,
jakby piórkiem muskał ptak -(...) 
Za to całus mego brata...
to kataklizm! koniec świata!!!(...)

Co innego, gdybym... gdybym...
dostał kiedyś (choć na niby)
garść buziaków od tej Zosi,
która czapkę w groszki nosi...
Eee... nie mówmy o tym. Psyt!
Bo zrobiło mi się wstyd. 
(...)

Jednak wszystkie te całusy:
taty - szorstkie jak kaktusy,
brata - lekko upaćkane,
mamy - słodkie i kochane,
psa - kudłate i szalone,
darowane i kradzione
pocałunki babć i Zoś,
wszystkie z sobą łączy... coś.
Co takiego ?
Mówiąc w skrócie, to po prostu jest...
UCZUCIE !

(...)
.....
Na Dzień Dziecka udało mi się stworzyć parę karteczek :)

Wersja chłopięca:
i dziewczęca

Razem z drobiazgami powędrowały do dzieciaczków z MP 
:)
A jeszcze dziś ma też swoje urodziny mój Skarb Młodszy:
Wszystkiego najlepszego Synku:)

10 komentarzy:

  1. 100 lat na 5 urodzinki! karteczki są bardzo ładne. Buziaki Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak Ty to robisz - prawie zawsze jesteś pierwsza ;-)
      Młodszy dziękuje a ja pozdrawiam cieplutko ;-)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki...
    Buziaki dla solenizanta przesyłają tyszanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy - jutro osobiście wycałujemy ;-)

      Usuń
  3. To podwójne prezenty mu się należą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On mówi - "albo dwa mniejsze albo jeden duży" hi...hi... i tak właściwie jest :)

      Usuń
  4. Zawsze podobają mi się Twoje karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz 100 lat dla małego jubilata :) Karteczki śliczne jak wszystko co wychodzi z pod Twoich zdolnych paluszków, z pewnością uradowały maleńkie serduszka dzieciaczków z MP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jubilat dziękuje :) a ja pozdrawiam cieplutko

      Usuń