piątek, 31 maja 2013

Szydełkowo i ... 499, 500, 501 komentarzy :)

Pokochałam szydełko a ono mnie :)
no i ostatnio tak sobie ćwiczyłam kuleczki:

i kwadraty :
.....
Jestem szczęściarą, bo rękodzieło, które ponownie, 
powoli odkrywam pozwala mi na odskocznię od codzienności, 
ale przede wszystkim pozwala mi na poznawanie nowych ludzi i ich pasji - za to, że jesteście, odwiedzacie i komentujecie - 
- Dziękuję Wam wszystkim!!!

Z okazji przekroczenia 5 tysięcy odsłon i 500 komentarzy moje niespodzianki wędrują do Anulki-499, Anetki-500 i Ani-501 :)


Dziękuję ;-)

Więcej zdjęć tu i tu...

A teraz mała zjawka:


Miłego weekendu wszystkkim :)





9 komentarzy:

  1. Pozazdrościć takich pięknych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom :)). Ja bez rękodzieła chyba już nie potrafiłabym żyć :)). Co tam będziesz szyć :))?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Basiu raz jeszcze za tą miłą zabawę i cudowne prezenty. Tajemnicza ta zajawka - może to będzie lala?

    OdpowiedzUsuń
  4. evet elin iyice alıştı ve dahada güzel oluyor yaptıkların.sanada mutlu hafta sonları sevgili Barbara..

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu bardzo dziękuję! no napracowałaś się ale widać że radość sprawia to co tworzymy. Zaciekawiona jestem strasznie co nowego będzie;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe niespodzianki przygotowałaś dla dziewczyn :) Uważam podobnie jak Annette, że to będzie lala:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny ... - trochę macie rację, ale nie do końca ... :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Basiu
    Dzięki za pobyt u mnie i zostanie, miło Cię będzie gościć...
    Będę również odwiedzać:)
    Miłego w końcu może słonecznego dnia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie :) mnie również bardzo miło, że tu jesteś :)

      Usuń