czwartek, 16 maja 2013

Rozdawajka

Tak pięknie zrobiło się w przyrodzie, 
że koniecznie trzeba się podzielić tą energią.
Tyle już dostałam, że taraz ja coś dla Was mam 
- mały szydełkowy zestaw kawowy:


6 serweteczek pod filiżanki plus jedna większa.



Zasady udziału w zabawie:
1. Zostać/być obserwatorem 
2. Zostawić komentarz z uzupełnieniem i zakończeniem zdania: 
"Rozpoczęłam blogowanie bo.......... a teraz blogowanie pozwala mi ..."
3. Podlinkować banerek u siebie 

Może Ktoś się skusi?
.....

Zapraszam! Miłej zabawy!

16 komentarzy:

  1. No to ja się skuszę :) Obserwatorem jestem. Rozpoczęłam blogowanie bo chciałam mieć miejsce gdzie mogę być sobą, gdzie nie będę musiała nikogo i niczego udawać, a teraz blogowanie pozwala mi poznawać świetnych ludzi, dzielić się z nimi tym co ważne dla mnie i uczyć się od nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Rozpoczęłam blogowanie bo chciałam sprawdzić czy moje prace spodobają się innym osobom niż rodzince:), a teraz blogowanie pozwala mi poznać inne osoby, które posiadają pasję tworzenia i inspirować się na nich"

    OdpowiedzUsuń
  3. "Rozpoczęłam blogowanie bo przekładam swoje złote myśli na papier, po stracie taty znalazłam miejsce, w którym piszę wspomnienia o nim i mojej rodzinie a teraz blogowanie pozwala mi na to co kocham rozdawanie tego co dobre i kolorowe"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ... doceniam i ... dziękuję :)

      Usuń
  4. Dziękuję za zaproszenie do zabawy i ustawiam się w kolejce chętnych na serwetki.
    Rozpoczęłam blogowanie bo nagle zostałam bez pracy zawodowej z mnóstwem wolnego czasu. Wreszcie miałam czas na rozejrzenie się w blogowym świecie, naukę zasad jakie w nim panują. Odkryłam , że jest to miejsce gdzie można wirtualnie spotkać mnóstwo zdolnych życzliwych ludzi, można też w każdej chwili znaleźć kogoś kto podpowie lub nauczy wszystkiego co jest nam potrzebne. Dziś blogowanie dla mnie to taka "wirtualna kawiarenka". Spotykam się ze znajomymi i nieznajomymi, trochę chwalimy się tym co udało nam się stworzyć, trochę plotkujemy , powymieniamy się swoimi dziełami , jest nam przyjemnie i sympatycznie. A co ważniejsze sama mogę wybrać kiedy chcę wejść do tej kawiarenki i kiedy z niej wyjść.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - wiele z tego zgadza się z moją motywacją :)

      Usuń
  5. kahve seti çok güzel sevgili Barbara.ellerine sağlık ve sevgiler..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się z chęcią :D Rozpoczęłam blogowanie bo chciałam podzielić się z kimś efektami swoich pasji, a teraz blogowanie pozwala mi na kontakt ze światem i realizowanie siebie :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia :)

      Usuń
  7. To ja też się skuszę:)Rozpoczęłam blogowanie,bo chciałam pokazać światu to co tworzę dla siebie i bliskich,a teraz blogowanie pozwala mi realizować swoja pasję przed szerszą publicznością,dodaje mi skrzydeł i chęć do dalszego działania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozpoczęłam blogowanie, bo w domu nie mam nic, z półek zniknęły wszystkie moje serwetki i inne dzieła ... nie podoba się ... więc chcę sprawdzić czy tak jest, czy to co robię, ma sens, czy to tylko moja fanaberia. A teraz, blogowanie skrada mi połowę wolnego czasu, a zaczęłam niedawno :)
    Serweteczki są urocze, jednak, gdyby udało mi się wylosować, nie chcę aby podzieliły los tych moich, chwalę i to bardzo, ale nie zgłaszam się do losowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Upssssssss, dopiero zauważyłam, że Candy było do 31 maja, więc i tak " po problemie " :)

    OdpowiedzUsuń