środa, 22 maja 2013

Podwójne szczęście i ... komplecik

PODWÓJNE SZCZĘŚCIE W RYBNIKU

Farta dzisiaj z rana miałam,
choć się go nie spodziewałam,
na chodniku sobie stało
z drugim Szczęściem rozmawiało.
Tak po prostu na chodniku 
stało Szczęście dziś w Rybniku


Podwójne to Szczęście było,
choć pod brudem się ukryło
a żeby potem nie płakać,
za guzik się chciałam złapać,
ale same zamki były 
i nieszczęściem mi groziły!
Cudem się uratowałam,
bo za głowy ich złapałam

Dwóch to kominiarzy było
a to mi się poszczęściło!!
Ja to wiem - a Wy? czy wiecie?
"Szczęście jeżdzi na Romecie!!!
(bs, 22-05-2013)

.....
Witajcie, tak właśnie brak guzików czasami przeszkadza... hi..hi....
Tymczasem chciałam się pochwalić moim pierwszym komplecikiem biżuterii szydełkowej

Zostało mi tej bawełnianej nitki, do środka dałam folię/piankę, którą wykorzystuje się do pakowania (mój recykling) i tym sposobem mój komplecik nadaje się do prania.
Najpierw były korale:
potem bransoletka
no i zostało jeszcze na pierścionek
i kolczyki (czekają na zawieszki)...


.....
Miłego dnia - dziękuję za wszystkie przemiłe odwiedziny
i przypominam o mojej rozdawajce.

.....

Jeszcze jedna niespodzianka - jako, że odsłon ponad 5 tysięcy
a liczba komentarzy zbliża się do 500 to dla trzech osób, które będą najbliżej właśnie coś się szykuje ;-)


24 komentarze:

  1. Basia, czy to jest Twoja poetycka Twórczość? Chyba tak ?! Chylę czoła. Marnujesz się dziewczyno....
    A szydełkowa biżuteria w dechę, mam takie Korale od Marty i są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Elu ... wszędzie, gdzie bs i data to takie moje... głupotki ;-)
      Fajnie, że Ci się podobają;-)

      Usuń
  2. ...wiem, wiem kominiarzy spotkałaś
    no i wierszyk napisałaś ?
    Szczęście podwójne niech Cię spotka
    i aby tak było każdego dnia ♥♥♥,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma sprawy - jedno dla Ciebie Siostra!

      Usuń
  3. dziękuję, szczęścia nigdy za wiele !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bellissimi lavori!!!! Adoro l'azzurro e tutte le sue sfumature!!
    Bacioni,
    Monica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vi ringrazio sinceramente Monica!
      Bacioni :)

      Usuń
  5. świetny komplet Basiu!fajny wierszyk;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) a Twój komentarz 499 ;-)

      Usuń
    2. A Twój adres to mam ;-)

      Usuń
    3. Basiu hihhi ja dzisiaj jak zasmarkany kotek i nie doczytałam że już tyle komentarzy masz i dobijamy do 500 hihihi, fajny numerek mam;)))

      Usuń
  6. Wiesz,co? Ja mając Twój talent pisałabym wiersze dla dzieci :-) Biżuteria mało, że w moim ulubionym kolorze, to jeszcze prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję!! Twój komentarz był 500! poproszę o adres ;-) niespodzianka się szykuje ;-)

      Usuń
  7. fajny i niespotykany komplecik... kolorek wakacyjny taki lekki bo niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu - Twój komentarz nr 501!! również poproszę o adres ;-)

      Usuń
  8. Beautiful! Beautiful!
    Congratulations.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny komplecik:)Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Belo poema,lindo trabalho,bjs!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny zestawik, najbardziej podoba mi się pierścionek :))

    OdpowiedzUsuń
  12. sıra dışı ama bir o kadar güzel!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna! idealna do białej bluzki i dżinsów!

    OdpowiedzUsuń