niedziela, 12 maja 2013

Marzycielsko, serduszkowo i makowo

Jak się okazało, że na pewno będę we Wrocławiu no to szybciutko musiało coś powstać.
Maszyna znowu mnie ostatnio kusi i woła, więc tym razem małe zawieszki




Mieszkają we Wrocławiu dwie Kobitki, 
które potrzebują więcej wiary w siebie, 
więc żeby o tym pamiętały, to moje serduszka dostały :)!
.....
I to było coś dla oka i ducha, 
a dla ciała - przekąska mała:


...........

Oczywiście na wrocławskim rynku pisałyśmy kartki dla naszych kochanych dzieciaczków z MP - mimo pogody udało się wypisać 517 kartek!!! - przybyło wielu miłośników Marzycielskiej Poczty, jak i sami mieszkańcy dopisali - Dziękujemy!!!
......
Sporo się działo, choć byliśmy tam z Młodszym zaledwie 30 godzin, 
więc w kolejnych postach jeszcze Wrocław się pojawi ;-)

pozdrawiam cieplutko!

.....

6 komentarzy:

  1. Śliczne serduszka i smakowite wypieki. Super, że impreza się udała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie,że Impreza udała się!

    OdpowiedzUsuń
  3. klpler çok sevimli ve güzel olmuşlar.hamur işleri ise çok lezzetli görünüyor.ellerine sağlık Barbara.sevgiler..

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kolejna relację, przekąska wygląda pysznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zaległości mam blogowe;) Basiu odpisałam zaraz na @ może wskoczył jako spam poczta mi fiksuje;( to miał być napis motyl Tosia;) jak najbardziej dla Ciebie, Michaśka z wrażenia źle napisała;)))) buziaki ja się nigdy nie gniewam;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamień z serca :)
      Dziękuję - bużka

      Usuń