poniedziałek, 6 maja 2013

Błękitne dziury

Wiosna nie może się zdecydować, 
jest a jakoby ją trochę nie było....

Chyba jednak jest, bo nie wiem jak Wy, 
ale ja zauważyłam mniejszy ruch na blogach wszelakich 
( nie tylko na moim, hi...hi...).
Zresztą zupełnie uzasadniony 
- trzeba rozruszać zaśniedziałe przedłużającą się zimą kości 
i nadrobić podwórkowe zaległości ;-)

Dzisiaj odsłona : tam...tam!!!:
moja pierwsza szydełkowa bluzka, a właściwie top, prezentuje się tak:




Wybaczcie jej - jest trochę nieśmiała ;-), ale latem na pewno się rozkręci i ukaże w całej swojej krasie, hi... hi...

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za przemiłe komentarze:-)

20 komentarzy:

  1. Olá Barbara, vim retribuir a visita.
    Pelo que entendi foi você quem fez a blusa de crochê. Adorei, super original.
    Faço um pouco de crochê também, estou aprendendo.
    bjs
    Li

    OdpowiedzUsuń
  2. vaovvv!örgü bluz enfes olmuş.sabırla örmüşsün ama sonuç süper.çok beğendim Barbara.bravo!tam yazlık olmuş.güle güle giyin.sevgiler..

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak wole ludziska zapewne mieli i odpoczywali, z stąd ten zastuj. A bluzeczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha wiosna nam uderzyła do głów i szalejemy - na powietrzu.
    Bluzeczka sexi hmmm no ciekawa jestem, czy mąż pozwoli ci w niej chodzić bez niego haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do Wrocławia to na pewno jej nie zabiorę hi...hi...:)

      Usuń
  5. Cudna bluzeczka. Świetnie Ci to szydełkowanie idzie Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzeczka :)), ekstra wzorki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, świetnie Ci idzie szydełkowanie, bardzo ciekawe wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzka, i cieszyć się tym wspaniałym sezonie.Ciepły uścisk!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na upały super dziury - fajny wzór !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny topik:)dziękuję za odwiedziny i udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta bluzeczka!!! do białych/kremowych spodni lub spódniczki extra! miłego dnia♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęka mi opadła! Ja myślałam, że srwetka może a tu bluzka? Wow!

    OdpowiedzUsuń