piątek, 5 kwietnia 2013

Wygrałam candy :-)

 Kiedy Lolissa ogłosiła swoje candy nawet po cichutku nie sądziłam, 
że mi się uda. Tym bardziej, że miałam już szczęście w tym roku wygrać króliczka Darsi...
 

Tymczasem .... udało się i ten przepięknie wykonany zegarek jest mój - dzisiaj do mnie dotarł - zobaczcie sami:

 Mistrzowska, precyzyjna robota 
z dbałością o szczegóły:

 Czyż nie piękne?
Ta dziedzina rękodzieła zwana soutache (lub po prostu sutasz) 
jest jeszcze dla mnie tajemnicą ... 
Jeszcze ... ;-)
 Dziękuję Ci Olu ;-)
 

12 komentarzy:

  1. Basiu gratulacje, jest bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna rzecz. Jestem pełna zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  3. tebrik ederim.çoook şık.çok beğendim.güle güle sevgili Barbara.sevgiler..

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej. Pierwszy raz widzę sutaszowy zegarek. Jest piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że pasuje. Chociaż losowałam, to moja praca trafiła w dobre ręce (na dobrą rękę :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, zazdroszczę i to ogromnie

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! piękna zegarmistrzowska robota

    OdpowiedzUsuń
  8. Robi wrazenie... nawet na facecie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim - mnie podoba się najbardziej;-)
    a w sobotę już byłam się nim pochwalić ... hi..hi/..

    OdpowiedzUsuń
  10. ... Piękne cudo wygrałaś! Serdeczne gratulacje!
    Słowa uznania dla Lolissy - wow ! pierwszy raz widzę taka "ręczna robótkę" a raczej dzieło:) ☺

    >^'.'^<

    OdpowiedzUsuń