sobota, 20 kwietnia 2013

Szydełkowe próby kwadratowe

Za oknami wiosenny deszczyk, zresztą bardzo potrzebny w przyrodzie, więc czasu jakby więcej spędzamy w domkach.
Mam zamiar szybko uporać się z sobotnimi porządkami i nadgonić trochę moje ulubione...

Tymczasem w ramach samouczenia i ćwiczeń - babcine kwadraty :-)

Ten chyba najpopularniejszy:
 ten bardzo ciekawy
 i jeszcze takie dziurki:
 i nieudane serduszko 
(nad tym muszę jeszcze popracować ;-))
 i kwiatkowy:
 i z tej grupy mój ulubiony
Wiem, że jeszcze "trochę" przede mną tych kwadratów, hi...hi..., ale póki co start uważam za zaliczony :-)



......
 Dziękuję za miłe wpisy i witam kolejnych obserwatorów :-)
Miłego weekendu!!
...... 

19 komentarzy:

  1. To jest Twój początek z szydełkiem? Jeżeli tak to moje gratulacje, bo efekty są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu REWELACJA!Zdolna jesteś!udanej soboty!nasz dzieła idą ku końcowi;)) Michasia się stara;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Wam też Kochani miłych chwil!
      Michasiu - czekamy cierpliwie :-)

      Usuń
  3. Bellissimi Barbara!!!!
    Io sono negata, ma tu sei bravissima!!!
    Bacioni , buon fine settimana!!!!
    A presto
    Monica.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udane wprawki :) a że jedno wyszło troszkę krzywo- czepiasz się szczegółów:)Przesyłam Ci troszkę naszego słońca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Wiem, że deszcz jest potrzebny, ale co słoneczko to słoneczko :-)

      Usuń
  5. Pięknie Ci idzie, ja nie mam cierpliwości do szydełka :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Trudno uwierzyć Gosiu, biorąc pod uwagę Twoją świętą cierpliwość do filcowania :-)

      Usuń
  6. Naprawdę, jak tak pięknie zaczynasz to co będzie, gdy nabierzesz wprawy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, podziwiam zwłaszcza, piszesz, że to próby a już wspaniale sobie radzisz z szydełkiem, miłej i słonecznej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. renk çok güzel ve motiflerde öyle.kolay gelsin sevgili Barbara.yazı bizde çok özledik.soğuğu sevmiyorum.sıcacık günler diliyorum.sevgiler..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze mogę liczyć na Twoją obecność - SEVGILER Alanay :-)

      Usuń
  9. Super! U mnie póki co łańcuszek ;) Taka zdolniacha że mnie hehe.

    OdpowiedzUsuń