środa, 3 kwietnia 2013

Śnieżna Wielkanoc i ......

Jeszcze w Wielką Sobotę powstały ostatnie
 


więcej zdjęć tu...

Fajnie i rodzinnie w Święta, ale jakiś miałam niedosyt... 
teraz wiem - tu mnie nie było :-)....
 
Wiem, wiem ... wszyscy tak mieli, ale co tam u nas było tak


Całą zimę nie napadało tyle śniegu co w te dwa dni świąt.
Tajga była szczęśliwa...


Jak żyję (a trochę już żyję, hi...hi..) nie pamiętam śnieżnej Wielkanocy,
 a na dodatek podobno ma nie być w tym roku WIOSNY!!!!??!! 
Że niby od razu ma być lato - co Wy na to????
Ja osobiście protestuję!!!! - jak to bez świeżości poranka, wiosennych burz, soczystej zieleni i wiosennych kwiatów? 
Od razu upały???
Nie, nie i jeszcze raz - nie!!!! 
No niby jak naładować akumulatory po zimie
Macie jakieś swoje sposoby?
................
Tymczasem ja coś próbuję... Zawsze chciałam to robić, ale już myślałam, że to nie dla mnie, ale może jednak..?..!
Zobaczymy....

    Pozdrawiam cieplutko i ... wiosennie :-)
... mimo wszystko!

I witam serdecznie nowych Obserwatorów - miło mi Was gościć !! 

8 komentarzy:

  1. jajeczka śliczne..... widoczki piękne, ale ja też tak miałam......i czym tu się chwalić:(((((
    jakiś kwiatuszek , listek o to by było coś:)))
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne filcaczki :)). Jakiego masz niedźwiadka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tęsknię za przedwiośniem.... dawno tego zjawiska nie doświadczyłam, wszystko się tak drastycznie zmienia, zaskakuje...ehhhh oby te wszystkie prognozy były tylko prognozami....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie tam u Ciebie :) i piesek ładniutki, widzę że pomimo śniegu słońce też mieliście wiec nie ma co narzekać. Czyżby zwiastun wiosny?
    Szydełko- podziwiam każdego kto umiem zrobić więcej niż ja( czyt. łańcuszek). Z niecierpliwością czekam na efekty

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam myśle, ze jednak wiosne bedzie... chociaz kilka dni... moze to male pocieszenie, ale pomysl Basiu jak wiele radosci da wlasnie te kilka dni...! Znow bedziemy mogli docenic cos, co w normalnym porzadku rzeczy byloby tylko kolejnym wiosennym dniem... moze to jakies pozytywne wytlumaczeni :D Co nie znaczy ze nie wolalbym dzis wlan ie takiego zwyklego wiosennego dnia hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie brak wiosny bardzo daje się we znaki. Dobrze Ci idzie współpraca z szydełkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. of kar mı yağdı:( ama tatil olmuş en azından:)ama baharı hep beraber özledik.yumurtalar çok güzel.örgüde çok güzel görünüyor.ellerine sağlık sevgili Barbara.

    OdpowiedzUsuń