poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Odkryłam ją!!!

Okazało się, że do mnie też przyszła!!!!!
Trzeba było ją tylko .... odkryć
I to dosłownie.
Pierwszy, wręcz gorący wiosenny dzień, 
więc nie mogłam wysiedzieć w pracy 
- przecież mój "ogród" czeka! 
No to się zaczęło ... wiosna się spóźniła i to sporo, więc i sporo do zrobienia :
No więc grabiłam, grabiłam, grabiłam, grabiłam i grabiłam ...... 
końca nie widać, ale co tam .....
miałam pomocnika (nawet dwóch) ;-)
Jeden porzucił jednak swoje narzędzie pracy

  a Drugi nie dał się fotografować :-(
......
Było tego, oj było!! 
Zostało jeszcze na parę dnie, ale ... udało się 
- Wiosna została u nas odkryta!!!



 Jutro nie będę się mogła ruszyć - 
ręce już mnie bolą od tego grabienia, plecy od schylania .... 
Uwielbiam to!!!!
Najlepiej odpoczywam jak się zmęczę na ogródku :-)
 .....

Witam nowych Obserwatorów -
dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze 
i pozdrawiam wiosennie :-)
 

11 komentarzy:

  1. Ja też znalazłam u mnie wiosnę :)
    Dzisiaj tylko praca,praca :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mają z Wami te roślinki, ja to potrafię nawet kaktusa ususzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award :) http://littlemagichome.blogspot.com/2013/04/moje-pierwsze-wyroznienie.html zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu - chętnie się przyłączę :-)

      Usuń
  4. Hello!

    jak widzę te fotki to żałuję, że nie udało mi się wczoraj mojego Brzdąca wyciągnąć z "przyblokowej" piaskownicy i pojechać Wam pomóc i tak miło się zmęczyć!☺

    >^'.'^<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam - jeszcze sporo zostało, także grabki i zapraszam ;-)

      Usuń
  5. Oj ja chętnie bym pomogła, czemu tak szeroka i długa jest Polska;))))u nas wiosna na balkonie też zakwitła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, ale by nam dobrze szło :-) a potem kaweczka, ploteczki i oczywiście wspólne rękodzieło :-)

      Usuń
  6. bahçe ile uğraşmak çok keyifli ama yorucu.doğanın içinde olmak ise muhteşem.sevgiler Barbara...

    OdpowiedzUsuń
  7. Można powiedzieć, że byłam świadkiem tego grabienia i odkrywania wiosny. Chociaż ja jechałam tramwajem haha

    OdpowiedzUsuń
  8. To tak jak ja! Plecy, ręce obolałe, ale satysfakcja mega! Uwielbiam swój ogród ;)

    OdpowiedzUsuń