czwartek, 18 kwietnia 2013

Nominacja LIEBSTER BLOG


Dzisiaj dzięki AnEvelin Prze odpowiem na 11 pytań, 
bowiem zostałam wyróżniona przez Anię do zabawy Liebster Blog
 
No to odpowiadam - proszę bardzo: :-)
  1. Kawa czarna czy biała?
    BIAŁA
  2. Góry czy morze?
    MORZE
  3. Piwo czy Wino?
    WINO
  4. Książka czy kino?
    KSIĄŻKA I ... KINO
  5. Wymarzone miejsce do mieszkania dla rodziny?
    DOM Z OGRÓDKIEM 
  6. Ulubiona kuchnia?
    NIE MAM SPRECYZOWANEJ
    - UWIELBIAM PRÓBOWAĆ WSZELAKICH NOWOŚCI
     
  7. Ulubiony deser? A ILE MAM MIEJSCA DO PISANIA? ;-) ... JEST ICH WIELE 
  8. Mini czy dres?
    ZDECYDOWANIE DRES
  9. Największe marzenie?
    PODRÓŻE, POZNAWANIE INNYCH KULTUR I LUDZI
  10. Największe osiągnięcie? MOJA RODZINA
  11. Określ się w max 3 słowach?
    NIEPOKORNA, NIEPOPRAWNA, ROMANTYCZKA
ufff ... udało się :-) ... żartowałam, to dobra zabawa przecież :-)


MOJE PYTANIA:
 
1. Założyłam bloga, bo ....

2. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie/ pisanie bloga?  

3. Książka czy TV? 

4. Ulubiona książka?

5. Spacer czy rower?

6. Mieszkanie czy dom?

7. Miasto czy wieś ?

8. Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedził/a?

9. Pies czy kot?

10. Wierzysz w prawdziwe przyjaźnie?

11. Co zawsze poprawia Ci humor?


I MOJE NOMINACJE:

ZASADY:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

 Zapraszam do zabawy!
.....

A ostatnie ranki u nas taki wschód słońca:
i biedroneczka na szczęście dla Was
 - pozdrawiam cieplutko :-) 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję i ślicznie dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Grazie di cuore e ....congratulazioni!!!
    Bacioni
    Monica.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, jest mi niezmiernie miło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyróżnienie jest w pełni zasłużone i bardzo się cieszę że mogłam Cię nim obdarować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie za nominację.Bardzo mi miło.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń