wtorek, 9 kwietnia 2013

Huśtawka i kwiatki

Nie wiem jak Was, ale mnie ta huśtawka nastrojów związana z wiosną
która powinna być a właściwie ciągle jej nie ma, strasznie już nuży...
Takie szybkie huśtanie jest niebezpieczne i przysparza bólu głowy....
Słoneczko - śnieg, 
minus - plus,  
ogromny przypływ energii 
i nagły jej spadek... 
ups....
 ........
Tymczasem Młodszy nie może pozbyć się kaszlu. 
Trzeci w ciągu ostatnich 10 dni lekarz (poprzedni nieskuteczni),
 poza dolegliwościami górnych dróg oddechowych  i zleceniu inhalacji stwierdził płaskostopie i koślawość stóp 
(Młodszego od dłuższego czasu bolały kolana... ;-()...
Zakupiliśmy nabulizator do inhalacji, buty ortopedyczne z wkładkami, 
mamy zestaw ćwiczeń i ... 
domowe prace plastyczne dla zabicia czasu ....

Stare pudła,
 farbki,
 rolki z papieru toaletowego...
 trochę chęci i ...
 ... wagon radości!!!
 
.......
 Tymczasem ja zaledwie parę kwiatków zdążyłam zrobić


Dopiero się uczę - bądźcie wyrozumiali... ;-)

 

13 komentarzy:

  1. Czy to czołg? Kwiatki pierwsza klasa :) Zdrówka życzę Wojtusiowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czołg .. ostatnio jesteśmy na etapie militarnym ...
      dziękuję Aniu :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-)
      zapomniałam napisać, że był jeszcze jeden pomocnik; a właściwie Pomocniczka ;-)
      Dzięki Kasiu ;-)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie szydełkowe kwiatuszki. Czołg extra :-) Mam cały wór rolek po papierze, zbieram je sama nie wiem po co :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to można tworzyć... j=kwiatki, motylki, cukierki... masa możliwości ;-)
      dzięki

      Usuń
  4. Super kwiatuszki, głowa do góry wiosna w końcu przyjdzie na dobre :D
    zdrówka dla Młodszego, pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodszy dziękuję :-) a ja jeszcze zajrzę ;-)

      Usuń
  5. geçmiş olsun sevgili Barbara.burada da hem bahar gelmiyor hem hastalık çok yaygın.20 gün içinde 3 ayrı antibiyotik içtim.dikkat et kendine.tığ işi iyi gidiyor.sevgiler..

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu maszyna świetna sama bym się pobawiła z żołnierza a nie ja chciałabym jak Rudy z pancernych, świetny pomysł i boskie kwiatuszki;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła zabawa! Chyba synowi zaproponuje ;)

    OdpowiedzUsuń